CRM nieuws

Evenementen Evenementen archief

Striktly Business Software opent drie extra kantoren

ERP-en CRM-softwarebedrijf Striktly Business Software, met onder andere een kantoor in Brussel, opent dit voorjaar drie nieuwe offices in België.

28 juni 2021

Buitendienst nog altijd zeer belangrijk

Uit een enquête blijkt nu dat de buitendienst niet is beëindigd, ondanks de steeds toenemende e-commerce. Het blijft een belangrijk onderdeel van de verkoop.

1 oktober 2019

Chatbots in de klantcommunicatie

Zijn chatbots de toekomst van communicatie met de klant of gewoon gimmick? Op veel plaatsen komen we nu zogenaamde chatbots tegen. Maar wat kunnen deze?

25 september 2019

Cross-channelmarketing in het CRM-systeem

Gedrukte mailings ervaren een onverwachte renaissance in marketing. Hoe cross-channelmarketing optimaal kan worden beheerd via het CRM-systeem.

16 september 2019

Haal meer uit kleine klanten

Vaak duurt het langer voordat een klein bedrijf winst oplevert dan een groter bedrijf. Maar niet met het juiste beheer van kleine klanten.

10 september 2019

Een kwart eeuw e-commerce

25 jaar geleden werd de eerste transactie rechtstreeks in een online shop afgehandeld. Sindsdien heeft de snelle ontwikkeling van e-commerce enorm indruk gemaakt.

9 september 2019

Mythe veilige Mac ontkracht

Een voormalige NSA-medewerker snoeit eenvoudig de beveiligingssoftware van het macOS van Apple OS en ontkrachtte de mythe van de veilige Mac.

5 september 2019

Het koopgedrag van klanten analyseren

Bedrijven in de handel hebben vaak een enorme database maar slechts een kleine hoeveelheid informatie wordt hiervan daadwerkelijk gebruikt.

3 september 2019

Wanneer de wereldspelers luisteren

Of het nu Google, Apple, Amazon en nu Microsoft is, ze worstelen momenteel allemaal met de aanklacht of gesprekken worden opgenomen.

2 september 2019

Hoe Artificial Intelligence CRM kan helpen

Wanneer CRM-systemen onderbenut zijn, kan Artificial Intelligence ze helpen hergebruiken.

29 augustus 2019

Callcenter kan klanten niet tevreden stellen

Slechts 14% van alle middelgrote callcenters ziet zichzelf in staat om te voldoen aan de huidige en toekomstige behoeften van hun klanten.

27 augustus 2019

CRM-systemen vaak niet gebruikt

Veel bedrijven hebben een CRM-systeem geïntegreerd, maar gebruiken dit niet volledig of onvoldoende. Wat doen bedrijven verkeerd?

26 augustus 2019

AI vooral interessant voor CRM

Overal wordt momenteel gesproken over de toepassingsmogelijkheden van AI. Waarom CRM-systemen hier bijzonder geschikt voor zijn lees je hier.

31 juli 2019

Veel beweging in de CRM-markt

Wat de nieuwste acquisities van Google, Salesforce, Microsoft en vele andere grote spelers ons vertellen over de toekomst van de CRM-markt.

29 juli 2019

Straf voor Vodafone voor ongeoorloofde telefonische reclame

Vodafone zou via externe callcenters contact hebben gehad met klanten en voormalige klanten tegen hun wil.

25 juli 2019

Salesforce met low-code blockchain-platform voor CRM

CRM-leverancier en marktleider Salesforce introduceert het eerste low-code blockchain-platform voor CRM-systemen.

24 juli 2019

De wereldwijde CRM-markt blijft groeien

Volgens een recent onderzoek van Gartner groeide de CRM-markt in 2018 met 15,6%. En hij blijft groeien.

23 juli 2019