CRM blog

Het CRM-selectie 5 stappenplan

Het CRM-selectie 5 stappenplan helpt uw onderneming met het kiezen van de juiste CRM-software en voorkomt een mislukte implementatie.

Wat is een CRM-systeem?

Een Customer Relationship Management- of CRM-systeem helpt bedrijven bij het onderhouden van klantenrelaties.

In 6 stappen een CRM leverancier vinden

Doorloop de volgende 6 stappen om er zeker van te zijn dat je de juiste CRM leverancier vindt.

Klik hier voor een gratis CRM-systeem

Gratis CRM klinkt natuurlijk erg aantrekkelijk maar zou je een stagiair aannemen om ander belangrijk werk binnen je bedrijf te laten doen?

Wat is e-CRM?

De afkorting van Electronic Customer Relationship Management (E-CRM) wordt gebruikt om alle digitale contactmomenten met de klant te omschrijven.

De belangrijkste voordelen van een CRM-systeem

Zoals de naam al doet vermoeden, is een verbeterd klantencontact waarschijnlijk het belangrijkste voordeel dat een Customer Relationship Management-systeem biedt.

Nadelen van een CRM systeem

Een overzicht van de grootste nadelen die komen kijken bij een CRM-systeem of de implementatie ervan.

Open Source CRM en Freemium CRM voor kleine ondernemingen: ja of nee?

Customer Relationship Management (CRM)-software kan kleine bedrijven een betere kijk geven op hun klanten en hen helpen hun salespipeline en klantenservice te beheren en zo sneller te groeien.

Customer Experience Management (CXM)

Vanaf het begin is CRM ingezet voor twee doelen: van een shopper een koper maken en die koper lange tijd als klant behouden.

De zakelijke voordelen van een mobiele CRM App

Een mobiele CRM applicatie maakt het mogelijk om klantgegevens op te vragen en aan te passen met mobiele apparaten, zoals smartphones en tablets.

Wat is CRM integratie?

Customer relationship management (CRM) software is per definitie “de processen en technologie gebruikt door bedrijven om klanten te winnen, te behouden of terug te winnen, met als doel winstoptimalisatie in de onderneming”.

Wat is Cloud CRM?

CRM-software automatiseert en organiseert verkoop, marketing en customerservicefuncties in een organisatie, met als doel klantcontacten te monitoren en te verbeteren.