CRM blog

Nadelen van een CRM systeem

Een overzicht van de grootste nadelen die komen kijken bij een CRM-systeem of de implementatie ervan.

Open Source CRM en Freemium CRM voor kleine ondernemingen: ja of nee?

Customer Relationship Management (CRM)-software kan kleine bedrijven een betere kijk geven op hun klanten en hen helpen hun salespipeline en klantenservice te beheren en zo sneller te groeien.

Customer Experience Management (CXM)

Vanaf het begin is CRM ingezet voor twee doelen: van een shopper een koper maken en die koper lange tijd als klant behouden.

De zakelijke voordelen van een mobiele CRM App

Een mobiele CRM applicatie maakt het mogelijk om klantgegevens op te vragen en aan te passen met mobiele apparaten, zoals smartphones en tablets.

Wat is CRM integratie?

Customer relationship management (CRM) software is per definitie “de processen en technologie gebruikt door bedrijven om klanten te winnen, te behouden of terug te winnen, met als doel winstoptimalisatie in de onderneming”.

Wat is Cloud CRM?

CRM-software automatiseert en organiseert verkoop, marketing en customerservicefuncties in een organisatie, met als doel klantcontacten te monitoren en te verbeteren.