Modules


Bedrijfsgrootte

S: Minder dan 10 medewerkers

1 tot 10 medewerkersDeze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met 1 tot 10 medewerkers.

M: Tussen de 10 en 50 medewerkers

10 tot 50 medewerkers Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met 10 tot 50 medewerkers.

L: Tussen de 50 en 250 medewerkers

50 tot 250 medewerkersDeze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met 50 tot 250 medewerkers.

XL: Meer dan 250 medewerkers

Meer dan 250 medewerkersDeze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met meer dan 250 medewerkers.

Besturingssysteem

Linux

Linux Deze oplossing ondersteunt Linux.

Mac OS

Mac OS Deze oplossing ondersteunt Mac OS.

Windows Vista

Windows Vista Deze oplossing ondersteunt Windows Vista.

Windows XP

Windows XP Deze oplossing ondersteunt Windows XP.

Windows 7

Windows 7 Deze oplossing ondersteunt Windows 7.

Windows 8

Windows 8 Deze oplossing ondersteunt Windows 8.

Windows 10

Windows 10 Deze oplossing ondersteunt Windows 10.

Unix

Unix Deze oplossing ondersteunt Unix.

Anders

Anders Deze oplossing ondersteunt ook andere operating systems.

Broncode

Closed source

Closed source Deze oplossing is closed source.

Open source

Open source Deze oplossing is open source.

Browser

Chrome

Chrome Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Chrome.

Firefox

Firefox Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Firefox.

Internet Explorer

Internet Explorer Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Internet Explorer.

Safari

Safari Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Safari.

Callcenter

Call-me-back

Met deze functionaliteiten kunt u een "call me back" knop integreren op uw website.

Call blending

Call blending is een functionaliteit waarbij de hoeveel inbound calls wordt ingeschat, waarna navenant het aantal outbound calls wordt aangepast. Als er veel wordt gebeld naar uw customer service, worden outbound calls uitgesteld. U wilt immers mensen die bellen niet laten wachten. Als het rustiger wordt, stijgt automatisch het aantal outbound calls.
 

Call recording

Met dit systeem kunnen gesprekken eenvoudig vanuit het callcenter worden opgeslagen.

Coach & barge

Met coach&barge functionaliteiten kan een supervisor meeluisteren tijdens een telefoongesprek. De supervisor kan verbaal de medewerker coachen zonder dat de klant hier iets van hoort (coaching). Ook kan de supervisor actief deelnemen terwijl het gesprek al is begonnen (barging).

Dialers

Dialers zijn systemen die het opbellen van een adres automatiseren. De callcentermedewerker hoeft dus niet zelf meer een telefoonnummer in te toetsen. Als een gesprek is afgerond wordt het volgende gesprek al klaar gezet. Dit kan een enorme boost geven aan de productiviteit van uw callcenter. Het ontneemt tegelijkertijd veel vrijheid bij de medewerkers om zelf calls in te plannen.

Escalatie

Met deze functionaliteiten kunnen callcenter-agents gesprekken met bijhorende informatie doorverbinden naar collega's.

Geautomatiseerd betalingssysteem

Met deze functionaliteit wordt het geïnteresseerde prospects veel makkelijker gemaakt om snel te betalen voor een product of dienst. Als naar aanleiding van een telesalesgesprek wordt besloten tot de aanschaf van een product of dienst dan kan de prospect direct overgaan tot koop.

Interactive voice response (IVR)

Met IVR of Interactive voice response kunnen binnenkomende belletjes sneller worden afgehandeld. Een klant die opbelt heeft eerst interactie met een geautomatiseerd systeem door middel van spraakherkenning en sneltoetsen. Het systeem kan zelf antwoord geven op vragen de gesteld worden via IVR of de klant doorverbinden naar de juiste afdeling.

Real-time monitoring

Deze oplossing stelt u in staat om real-time service calls te monitoren.

Contact management

Contact activiteiten

Met deze functionaliteiten kunt u eenvoudig de activiteiten van een contactpersoon bekijken.

Contacten groeperen

Contactprofielen kunnen eenvoudig worden gegroepeerd.

Contacten inplannen

Contactmomenten kunnen eenvoudig worden ingepland.

Custom velden

De velden bij een profiel kunnen eenvoudig worden benoemd en aangepast.

Data van KvK

Data van de kamer van koophandel kan worden gekoppeld aan contactprofielen.

Data van LinkedIn

Data van LinkedIn profielen kan worden gekoppeld aan contactprofielen.

Documenten koppelen

Er kunnen eenvoudig documenten worden gekoppeld aan een contactprofiel.

E-mail logging

Met deze functie kunnen e-mails worden vastgelegd.

Parent-child relaties

Binnen een contactprofiel kunnen parent-child relaties worden aangewezen.

Zoekfunctie

Customer service

Chat support Communicatievoorkeur Contractbeheer (SLA) Kennisbank Klantenportaal Social media Terugbelactie bij bezet Ticket support Wachtrijbeheer

Database

Access

Access Deze oplossing ondersteunt Access.

Btrieve

Btrieve Deze oplossing ondersteunt Btrieve.

FoxPro

FoxPro Deze oplossing ondersteunt FoxPro.

FileMaker FileMaker Deze oplossing ondersteunt FileMaker. Hana

Hana Deze oplossing ondersteunt Hana.

IBM DB2

IBM DB2 Deze oplossing ondersteunt IBM DB2.

Informix

Informix Deze oplossing ondersteunt Informix.

Microsoft SQL

Microsoft SQL Deze oplossing ondersteunt Microsoft SQL.

mySQL

mySQL Deze oplossing ondersteunt mySQL.

Oracle

Oracle Deze oplossing ondersteunt Oracle.

Pervasive SQL

Pervasive SQL Deze oplossing ondersteunt Pervasive SQL.

PostgreSQL

PostgreSQL Deze oplossing ondersteunt PostgreSQL.

Progress

Progress Deze oplossing ondersteunt Progress.

Sybase

Sybase Deze oplossing ondersteunt Sybase.

Ecosysteem

Ecosysteem

Ecosysteem Er bestaat voor deze ERP oplossing een ecosysteem van externe partijen die complementaire diensten leveren zoals add-ons en plug-ins.

GDPR compliant

GDPR compliant

Gebruikers

1 tot 10 gebruikers 10 tot 25 gebruikers 25 tot 50 gebruikers 50 tot 150 gebruikers 150 tot 250 gebruikers Meer dan 250 gebruikers

Gratis trial

Gratis trial

Gratis trial Deze oplossing is beschikbaar als gratis trial.

Implementatiebudget on-site

Tot €5.000

Tot €5.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tot €5.000.

€5.000 tot €25.000

€5.000 tot €25.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tussen de €5.000 tot €25.000.

€25.000 tot €50.000

€25.000 tot €50.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tussen de €25.000 tot €50.000.

€50.000 tot €100.000

€50.000 tot €100.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tussen de €50.000 tot €100.000.

Meer dan €100.000

Meer dan €100.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van meer dan €100.000.

Implementatiebudget SaaS

Tot €25 per gebruiker per maand

Tot €25 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget kleiner dan €25 per gebruiker per maand.

€25 tot €50 per gebruiker per maand

€25 tot €50 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €25 tot €50 per gebruiker per maand.

€50 tot €75 per gebruiker per maand

€50 tot €75 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €50 tot €75 per gebruiker per maand.

€75 tot €100 per gebruiker per maand

€75 tot €100 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €75 tot €100 per gebruiker per maand.

€100 tot €150 per gebruiker per maand

€100 tot €150 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €100 tot €150 per gebruiker per maand.

Meer dan €150 per gebruiker per maand

Meer dan €150 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget groter dan €150 per gebruiker per maand.

Integratie

API Boekhouding Callcenter pakketten E-mail marketingsysteem E-mail programma ERP Import / export CSV & Excel Marketing automation systeem Social media management Telefoonsysteem Web analytics Webwinkel

Lokale support

Nederland

Nederland Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Nederland.

België

België Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in België.

Duitsland

Duitsland Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Duitsland.

Frankrijk

Frankrijk Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Frankrijk.

Oostenrijk

Oostenrijk Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Oostenrijk.

Verenigd Koninkrijk

Verenigd Koninkrijk Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Verenigd Koninkrijk.

Zwitserland

Zwitserland Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Zwitserland.

Andere

Andere Deze leverancier biedt ook lokale ondersteuning in andere landen.

Marketing

Campagne management Cross-channel marketing

Ontwerp en track marketingcampagnes over meerdere kanalen (e-mail, zoekmachine, social media, video, content etc.).

Dynamische content

Met dynamische content kan de content van een e-mail of en landingspage worden aangepast aan de bezoeker. De bezoeker wordt herkend en gematched aan een klantenprofiel. Zodra dit gebeurt kan gepersonaliseerde content worden getoond. Denk aan websites waar u laatst bekeken aankopen kan terug zien.
 

Evenementen management

Van het werven van bezoekers tot post-event follow up, functionaliteiten voor event-management ondersteunen u bij het gehele proces. Gepersonaliseerde uitnodigen, bezoekersaantallen tracken, herinneringen versturen etc. Het komt allemaal terug in event management.

Huisstijl management Loyaliteitsprogramma's

Dit CRM systeem biedt u de mogelijkheid om loyaliteitsprogramma's op te zetten en te beheren.
 

Mail campagnes

Dit CRM systeem heeft specifieke functionaliteiten voor het ondersteunen van e-mail marketing.

Marketing automation SMS marketing

Dit CRM systeem heeft specifieke functionaliteiten voor het ondersteunen van SMS/WhatsApp Marketing campagnes.

Social media campagnes

Dit CRM systeem heeft specifieke functionaliteiten voor het ondersteunen van Social Media Marketing campagnes.

Mobiel

Android

Android Deze oplossing is geoptimaliseerd voor het mobiele besturingssysteem van Android.

iOS

iOS Deze oplossing is geoptimaliseerd voor iOS, het mobiele besturingssysteem van Apple.

Blackberry

Blackberry Deze oplossing is geoptimaliseerd voor het mobiele besturingssysteem van Blackberry.

Windows Phone

Windows Phone Deze oplossing is geoptimaliseerd voor het mobiele besturingssysteem van Windows Phone.

Mobiele applicatie

Analyse Callcenter Contact management Facturatie Klantenservice Marketing Project management Sales Tijdsregistratie Workflows

Overig

Aanpasbare lay-out Auto-suggest Bug tracking Global search Offline te gebruiken

Platform

Cloud

Cloud Een Cloud CRM systeem wordt als het ware gehuurd van de leverancier, net als de servers waarop de software draait. U hoeft dus zelf geen software en hardware aan te schaffen wat enorm in de opstartkosten en de implementatietijd scheelt. Daar tegenover staat dat de functionaliteiten gestandaardiseerd zijn en is het mogelijk dat uw bedrijfsprocessen hierop moeten worden aangepast.
U betaalt een maandelijks bedrag per gebruiker zolang u gebruik wilt maken van de software. In dit maandelijkse bedrag zijn ook de onderhoudskosten, updates en beveiliging van uw CRM systeem opgenomen.

On-premises

On-premises Een on-premises CRM systeem is geheel naar eigen inzicht in te richten. De software en hardware moeten worden aangeschaft waardoor er vooraf een groot bedrag moet worden gereserveerd.
De ontwikkeling van de software die perfect aansluit op uw werkprocessen, zorgt ervoor dat de implementatietijd soms kan oplopen tot een aantal maanden. Na de implementatie bent u zelf verantwoordelijk voor het onderhouden en beveiligen van uw systeem.

Hosted

HostedBij een hosted oplossing koopt u de licentie voor de software en bent u vrij om ermee te doen wat u wenst. Het ontwikkelen van de software en de bijbehorende implementatietijd kan oplopen tot enkele maanden.
De software wordt vervolgens op de servers van een derde partij geïnstalleerd. Hierdoor hoeft u geen hardware aan te schaffen. U bent eigenaar van de software zonder dat u zelf verantwoordelijk bent voor de opslag en beveiliging van de servers.

Hybrid

Hybrid Een hybrid CRM oplossing is een combinatie van een on-premises en een Cloud systeem. U wordt eigenaar van de software welke voor een deel op eigen servers wordt geïnstalleerd.
Slechts een deel wordt ontwikkeld speciaal voor uw bedrijf en het andere deel zijn vrijwel standaard functionaliteiten. Hierdoor wordt de implementatietijd beperkt gehouden en wordt er enkel geld uitgegeven aan maatwerk dat noodzakelijk is.

Project management

Budget Facturatie Groepscommunicatie

Met deze functionaliteit kunnen eenvoudig documenten en berichten binnen een projectgroep worden gedeeld. 

Klantenportaal Planning Tijdregistratie Timesheets Voortgangsbewaking

Rapportage

Concurrenten

Met deze functionaliteiten kunt u de concurrentie in de gaten houden. Waar adverteren zij? Welke klanten zijn overgelopen? Wat is het marktaandeel etc.

Callcenter Forecasting

Forecasting functionaliteiten helpen u om een inschatting te maken van de verwachte prestaties van uw bedrijf in de toekomst.

Klantenservice Klantwaarde

Met rapportages over klantenwaarde komt u er achter welke klanten het meeste opleveren. Let bijvoorbeeld niet alleen op omzet, maar vooral op rendement. Dat is belangrijk omdat bij veel bedrijven klanten met de meeste omzet niet per se het meeste bijdragen aan de winst van de onderneming.

Marketing Pipeline

Dit CRM systeem heeft een duidelijk overzicht van opkomende orders en werkzaamheden. Een goede analyse van de pipeline is belangrijk om in te kunnen schatten hoeveel werk er in de nabije toekomst is ingepland en hoeveel omzet kan/zal worden gegenereerd.

Project management Rapporten Revenue cycle

Deze functionaliteit stelt u in staat om te analyseren hoe leads zich door de verschillende fases van de verkoopcyclus bewegen (van anonieme bezoekers tot aan klant en verder). 

Sales analyse

Salesanalyses zijn erg belangrijk om de prestaties van uw salesafdeling te verbeteren. Welke medewerkers presteerden het beste? Wat kan er beter? Wie heeft een target gemist en waarom?

Sales

Account management Afspraak management Document management Expense management Funnel management Lead management Offertes Partner management Sales collaboration Task management Territory management

Sandbox

Sandbox

Sandbox Dit ERP systeem heeft een sandbox waar aanpassingen en de werking van het systeem kan worden getest voor livegang.

Support

E-mail

E-mail De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen per e-mail.

FAQ

FAQ De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen door middel van Frequent Asked Questions (FAQ).

Handleidingen

Handleidingen De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met een uitgebreide collectie handleidingen.

Live Chat

Live Chat De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met een live chat.

Telefonisch

Telefonisch De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met telefonische ondersteuning.

Video

Video De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met een uitgebreide collectie video's.

Taal interface

Nederlands

Nederlands Deze oplossing is in het Nederlands.

Engels

Engels Deze oplossing is in het Engels.

Duits

Duits Deze oplossing is in het Duits.

Frans

Frans Deze oplossing is in het Frans.

Spaans

Spaans Deze oplossing is in het Spaans.

Andere

Andere Deze oplossing is ook in andere talen.

Tax compliance

Nederland

Nederland Deze oplossing is tax compliant voor Nederland.

België

België Deze oplossing is tax compliant voor België.

Duitsland

Duitsland Deze oplossing is tax compliant voor Duitsland.

Frankrijk

Frankrijk Deze oplossing is tax compliant voor Frankrijk.

Oostenrijk

Oostenrijk Deze oplossing is tax compliant voor Oostenrijk.

Verenigd Koninkrijk

Verenigd Koninkrijk Deze oplossing is tax compliant voor Verenigd Koninkrijk.

Zwitserland

Zwitserland Deze oplossing is tax compliant voor Zwitserland.

Andere

Andere Deze oplossing is tax compliant met andere landen.

Workflows

Document volgen

Deze oplossing heeft eenvoudige drag&drop functionaliteiten voor het ontwerpen van workflows.

Drag & drop

Deze oplossing heeft eenvoudige drag&drop functionaliteiten voor het ontwerpen van workflows

Goedkeuring acties

Dit systeem ondersteunt "goedkeuring" voor specifieke acties.

Per gebruiker

Workflows kunnen per individu worden ingesteld.

Per groep

Workflows kunnen per groep worden ingesteld.

Serie

Er kunnen series of parallelle workflows gemaakt worden.

Visueel overzicht Wachtrijbeheer

Met deze functionaliteit is het eenvoudig om aan te geven welke documenten het meeste prioriteit hebben en welke wat langer kunnen wachten.