Striktly Business Software opent drie extra kantoren

ERP-en CRM-softwarebedrijf Striktly Business Software, met onder andere een kantoor in Brussel, opent dit voorjaar drie nieuwe offices in België.

Via Roeselare, Hasselt en een extra kantoor in Antwerpen en een verdubbeling van het aantal werknemers schakelt het softwarebedrijf een versnelling hoger om de Belgische markt te veroveren.

De afgelopen drie jaar bouwde CEO Stéphanie Ouachan Striktly Business Software gestaag uit. 2021 moet volgens de onderneemster het jaar worden waarin het softwarebedrijf haar marktaandeel in eigen land aanzienlijk vergroot. “Ik geloof echt in ons product, waar we dagelijks aan werken om onze klanten nog beter te kunnen helpen in hun administratie en om hun drukbezette leven eenvoudiger te maken. Geregeld vragen en krijgen we feedback van hen over hoe ze met onze software werken. Zo kunnen we bij de volgende update nog meer aan hun wensen tegemoet komen”,

De onderneemster beseft dat de stap om nu te investeren in een grote uitbreiding heel ambitieus is, zeker met de huidige gezondheidscrisis. “Maar voor ons als bedrijf is dit een noodzakelijke en logische stap als we verder willen blijven groeien”, zegt Ouachan. Striktly Business Software opent nieuwe kantoren in Roeselare, Hasselt en een tweede in Antwerpen. Het aantal werknemers verdubbelt zo goed als van 19 naar 35 medewerkers in eigen land.

People skills primeren

De nieuwe krachten voor de drie extra filialen wil Stéphanie Ouachan zelf onder haar vleugels nemen, één van haar stokpaardjes. Samen met enkele ervaren sales medewerkers zal ze de nieuwkomers intern klaarstomen. “Tijdens de komende aanwervingscampagne zullen vooral de people skills primeren”, klinkt het. “Ervaring in de software- of salessector is zeker geen must.” Ouachan gelooft ook dat de gezondheidscrisis ervoor zorgt dat er wat haar bedrijf betreft een aantrekkelijke profielen uit andere sectoren voor Striktly Business Software willen werken. “Denk dan maar bijvoorbeeld aan de horeca, waar heel wat mensen zitten die klantvriendelijkheid en mensenkennis combineren. Als daar mensen zijn die hun leven willen heroriënteren en met ons de uitdaging willen aangaan vanuit Roeselare, Hasselt en Antwerpen, zullen we hen zeker kansen bieden en begeleiden om hun capaciteiten verder te ontwikkelen.”

28 juni 2021

Start uw CRM selectie

Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming

In welke sector bent u actief?

Waarom dit belangrijk is bij uw CRM selectie: CRM systemen worden over het algemeen niet ontwikkeld voor specifieke sectoren. Toch is het belangrijk om rekening te houden met uw branche tijdens de zoektocht naar de juiste software. Leveranciers met ervaring in uw branche snappen sneller uw bedrijfsprocessen waardoor de implementatie soepeler verloopt.

Voer het aantal medewerkers en gebruikers in

medewerker(s)
gebruiker(s)

Waar gaat u het CRM systeem vooral voor gebruiken?

Wilt u het CRM systeem integreren met andere software?

Hoeveel tijd wilt u uittrekken voor de implementatie van het CRM?

Overige vragen

Moeten uren worden geregistreerd in het CRM?
Werkt uw organisatie meer b2b, b2c of beide?
Heeft uw organisatie meerdere vestigingen?
Opereert u internationaal?
Is de hoofdvestiging in België?
CRM leveranciers zoeken...
systemen gevonden

Vul het formulier in en ontvang vrijblijvend informatie over de 7 meest geschikte leveranciers

Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen

  • Op basis van de door u ingevulde informatie gaat onze consultant vrijblijvend aan de slag
  • Onze consultant maakt een selectie uit de gevonden CRM leveranciers die het best passen bij uw onderneming
  • U ontvangt gratis een shortlist met informatie over de 7 meest geschikte leveranciers
  • Bij vragen of onduidelijkheden neemt hij mogelijk contact met u op
Bekijk longlist
Selectie opnieuw starten

Buitendienst nog altijd zeer belangrijk

Uit een enquête blijkt nu dat de buitendienst niet is beëindigd, ondanks de steeds toenemende e-commerce. Het blijft een belangrijk onderdeel van de verkoop.

Lees verder

Chatbots in de klantcommunicatie

Zijn chatbots de toekomst van communicatie met de klant of gewoon gimmick? Op veel plaatsen komen we nu zogenaamde chatbots tegen. Maar wat kunnen deze?

Lees verder