Terug naar het CRM software overzicht

Inhoudsopgave

  1. Inleiding
  2. Systeem informatie
  3. Alle functionaliteiten
  4. Meer informatie aanvragen

Wilt u meer informatie over Freshworks 360?

Informatie aanvragen
Systeem:

Freshworks 360

"Klantloyaliteit hangt af van hoe gemakkelijk u het uw klanten maakt om zaken met u te doen" - Gartner

Ons Customer Engagement-platform zorgt voor een moeiteloze ervaring voor de klant die onze klanten zal helpen anticiperen op de behoeften van de klant met een volledig 360-gradenbeeld van verkoop, marketing en ondersteuning.

Met het uniforme pakket voor klantbetrokkenheid kunnen onze klanten:

  1. Aantrekken - Trek leads aan uit meerdere bronnen. Maak gepersonaliseerde campagnes en optimaliseer uw website om conversies te maximaliseren.
  2. Betrek - Betrek contextuele gesprekken met leads op meerdere kanalen zoals telefoon, chat, e-mail en social media.
  3. Sluiten - Benut de kracht van AI om hot leads naar boven te halen en zelfs veelbelovende deals te identificeren. Bouw een sterke verkooppijplijn en sluit sneller deals.
  4. Voeden - Help klanten groeien door op de hoogte te blijven van hun behoeften. Ontwikkel langdurige klantrelaties.
Leverancier:

Freshworks

Freshworks, opgericht in 2010, is een van de snelstgroeiende SaaS-bedrijven met meer dan 2500 werknemers verspreid over kantoren in San Mateo, Londen, Berlijn, Chennai, Utrecht, Parijs, Bangalore, Singapore en Sydney. Bovendien omvat ons resellernetwerk van meer dan 200 partners in meer dan 30 landen.

Particulier bezit en ondersteund met $ 400 miljoen van topbeleggers zoals Accel, Sequoia, Capital G (Google) en Tiger Global Management met een waardering van $ 3,5 miljard.

Toonaangevende leverancier van een cloud-gebaseerde omnichannel klantengagementsuite bestaande uit Freshdesk, Freshchat en Freshcaller. Employee engagement is Freshservice, Freshrelease en Freshteam, ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen uitzonderlijke momenten te creëren voor zowel klanten als werknemers.

Gebruikers van Freshworks-producten kunnen voorkomen dat ze heen en weer schakelen tussen verschillende tools om informatie te delen via onze Freshconnect-samenwerkingsfunctionaliteit. Dit helpt agenten iedereen binnen de organisatie uit te nodigen voor een discussie en geeft hen onmiddellijk toegang tot alle relevante informatie, wat resulteert in snellere en effectievere samenwerking.

Een wereldwijd diverse klantenkring van 30.000+ tevreden betalende klanten met duizenden middelgrote en grote klanten.

Platform: Cloud
Bedrijfsgrootte: Van 250 tot 250+ medewerkers
Gebruikers: Van 10 tot 250+ gebruikers
Budget per gebruiker per maand: Van €1 tot €100
Budget totaal: Nee
Integratie: API, Callcenter pakketten, E-mail marketingsysteem, E-mail programma, Import / export CSV & Excel, Marketing automation systeem, Social media management, Telefoonsysteem
Mobiel: Android, iOS
Browser: Chrome, Firefox, Edge, Safari
Database: mySQL
Support: E-mail, FAQ, Handleidingen, Live Chat, Telefonisch, Video
Lokale support: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland, Andere
Taal interface: Nederlands, Engels, Duits, Frans, Spaans, Andere
Tax compliance: Nee
GDPR compliant: Ja
Broncode: Nee
Ecosysteem: Ja
Gratis trial: Ja
Sandbox: Ja

Alle functionaliteiten

Platform

Cloud Een Cloud CRM systeem wordt als het ware gehuurd van de leverancier, net als de servers waarop de software draait. U hoeft dus zelf geen software en hardware aan te schaffen wat enorm in de opstartkosten en de implementatietijd scheelt. Daar tegenover staat dat de functionaliteiten gestandaardiseerd zijn en is het mogelijk dat uw bedrijfsprocessen hierop moeten worden aangepast.
U betaalt een maandelijks bedrag per gebruiker zolang u gebruik wilt maken van de software. In dit maandelijkse bedrag zijn ook de onderhoudskosten, updates en beveiliging van uw CRM systeem opgenomen.

Cloud
Primair

On-premises Een on-premises CRM systeem is geheel naar eigen inzicht in te richten. De software en hardware moeten worden aangeschaft waardoor er vooraf een groot bedrag moet worden gereserveerd.
De ontwikkeling van de software die perfect aansluit op uw werkprocessen, zorgt ervoor dat de implementatietijd soms kan oplopen tot een aantal maanden. Na de implementatie bent u zelf verantwoordelijk voor het onderhouden en beveiligen van uw systeem.

On-premises
Geen

HostedBij een hosted oplossing koopt u de licentie voor de software en bent u vrij om ermee te doen wat u wenst. Het ontwikkelen van de software en de bijbehorende implementatietijd kan oplopen tot enkele maanden.
De software wordt vervolgens op de servers van een derde partij geïnstalleerd. Hierdoor hoeft u geen hardware aan te schaffen. U bent eigenaar van de software zonder dat u zelf verantwoordelijk bent voor de opslag en beveiliging van de servers.

Hosted
Geen

Hybrid Een hybrid CRM oplossing is een combinatie van een on-premises en een Cloud systeem. U wordt eigenaar van de software welke voor een deel op eigen servers wordt geïnstalleerd.
Slechts een deel wordt ontwikkeld speciaal voor uw bedrijf en het andere deel zijn vrijwel standaard functionaliteiten. Hierdoor wordt de implementatietijd beperkt gehouden en wordt er enkel geld uitgegeven aan maatwerk dat noodzakelijk is.

Hybrid
Geen

Bedrijfsgrootte

1 tot 10 medewerkersDeze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met 1 tot 10 medewerkers.

S: Minder dan 10 medewerkers
Geen

10 tot 50 medewerkers Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met 10 tot 50 medewerkers.

M: Tussen de 10 en 50 medewerkers
Geen

50 tot 250 medewerkersDeze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met 50 tot 250 medewerkers.

L: Tussen de 50 en 250 medewerkers
Geen

Meer dan 250 medewerkersDeze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met meer dan 250 medewerkers.

XL: Meer dan 250 medewerkers
Primair

Gebruikers

1 tot 10 gebruikers
Geen
10 tot 25 gebruikers
Primair
25 tot 50 gebruikers
Primair
50 tot 150 gebruikers
Primair
150 tot 250 gebruikers
Primair
Meer dan 250 gebruikers
Primair

Implementatiebudget SaaS

Tot €25 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget kleiner dan €25 per gebruiker per maand.

Tot €25 per gebruiker per maand
Primair

€25 tot €50 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €25 tot €50 per gebruiker per maand.

€25 tot €50 per gebruiker per maand
Primair

€50 tot €75 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €50 tot €75 per gebruiker per maand.

€50 tot €75 per gebruiker per maand
Primair

€75 tot €100 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €75 tot €100 per gebruiker per maand.

€75 tot €100 per gebruiker per maand
Primair

€100 tot €150 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €100 tot €150 per gebruiker per maand.

€100 tot €150 per gebruiker per maand
Geen

Meer dan €150 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget groter dan €150 per gebruiker per maand.

Meer dan €150 per gebruiker per maand
Geen

Implementatiebudget on-site

Tot €5.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tot €5.000.

Tot €5.000
Geen

€5.000 tot €25.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tussen de €5.000 tot €25.000.

€5.000 tot €25.000
Geen

€25.000 tot €50.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tussen de €25.000 tot €50.000.

€25.000 tot €50.000
Geen

€50.000 tot €100.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tussen de €50.000 tot €100.000.

€50.000 tot €100.000
Geen

Meer dan €100.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van meer dan €100.000.

Meer dan €100.000
Geen

Callcenter

Met deze functionaliteiten kunt u een "call me back" knop integreren op uw website.

Call-me-back
Standaard aanwezig

Call blending is een functionaliteit waarbij de hoeveel inbound calls wordt ingeschat, waarna navenant het aantal outbound calls wordt aangepast. Als er veel wordt gebeld naar uw customer service, worden outbound calls uitgesteld. U wilt immers mensen die bellen niet laten wachten. Als het rustiger wordt, stijgt automatisch het aantal outbound calls.
 

Call blending
Standaard aanwezig

Met dit systeem kunnen gesprekken eenvoudig vanuit het callcenter worden opgeslagen.

Call recording
Standaard aanwezig

Met coach&barge functionaliteiten kan een supervisor meeluisteren tijdens een telefoongesprek. De supervisor kan verbaal de medewerker coachen zonder dat de klant hier iets van hoort (coaching). Ook kan de supervisor actief deelnemen terwijl het gesprek al is begonnen (barging).

Coach & barge
Standaard aanwezig

Dialers zijn systemen die het opbellen van een adres automatiseren. De callcentermedewerker hoeft dus niet zelf meer een telefoonnummer in te toetsen. Als een gesprek is afgerond wordt het volgende gesprek al klaar gezet. Dit kan een enorme boost geven aan de productiviteit van uw callcenter. Het ontneemt tegelijkertijd veel vrijheid bij de medewerkers om zelf calls in te plannen.

Dialers
Standaard aanwezig

Predictive dialers voorspellen het percentage van telefoontjes waarbij geen contact kan worden gemaakt (verkeerd nummer of er wordt niet opgenomen) en "overbelt" als het ware adressen. Ze worden voornamelijk ingezet in erg high-volume/low-margin outbound callcenters. Hier is efficiëntie en de kosten per gesprek cruciaal: iedere seconde telt. Als er te veel adressen worden gebeld, kan het voorkomen dat sommige mensen worden gebeld zonder dat een agent beschikbaar is om het gesprek te voeren. In de praktijk resulteert dit dat mensen opgebeld worden en na opnemen geen gehoor kregen. Het is een erg agressieve manier van telesales, en kan demotiverend werken voor uw (overwerkte) callcentermedewerkers.

Dialer - predictive
Standaard aanwezig

Met preview dialer zien callcenter agents het volgende beladres voordat zij gaan bellen. Het geeft hun de mogelijkheid om zelf te kiezen wanneer zij daadwerkelijk bellen. Dit is raadzaam bij bedrijven waar sales wat complexer is en dus reden is voor wat meer onderzoek om de slagingskans van een call te verhogen. 
 

Dialer - preview
Nee

Een progressive dialer bepaalt wanneer een belletje wordt gepleegd. Uw callcenter agents hebben dus niet meer de mogelijkheid om zelf te bepalen wanneer zij een adresbestand afbellen. Het systeem belt automatisch het volgende nummer wanneer een gesprek is beëindigd. Zo minimaliseert u tijd tussen telefoontjes en verhoogt u de productiviteit van uw callcenter. Het is minder agressief dan een predicitive dialer, maar wat dwingender dan een preview dialer.

Dialer - progressive
Nee

Met deze functionaliteiten kunnen callcenter-agents gesprekken met bijhorende informatie doorverbinden naar collega's.

Escalatie
Standaard aanwezig

Met deze functionaliteit wordt het geïnteresseerde prospects veel makkelijker gemaakt om snel te betalen voor een product of dienst. Als naar aanleiding van een telesalesgesprek wordt besloten tot de aanschaf van een product of dienst dan kan de prospect direct overgaan tot koop.

Geautomatiseerd betalingssysteem
Via derde partij

Met IVR of Interactive voice response kunnen binnenkomende belletjes sneller worden afgehandeld. Een klant die opbelt heeft eerst interactie met een geautomatiseerd systeem door middel van spraakherkenning en sneltoetsen. Het systeem kan zelf antwoord geven op vragen de gesteld worden via IVR of de klant doorverbinden naar de juiste afdeling.

Interactive voice response (IVR)
Standaard aanwezig

Deze oplossing stelt u in staat om real-time service calls te monitoren.

Real-time monitoring
Standaard aanwezig

Contact management

Met deze functionaliteiten kunt u eenvoudig de activiteiten van een contactpersoon bekijken.

Contact activiteiten
Standaard aanwezig

Contactprofielen kunnen eenvoudig worden gegroepeerd.

Contacten groeperen
Standaard aanwezig

Contactmomenten kunnen eenvoudig worden ingepland.

Contacten inplannen
Standaard aanwezig

De velden bij een profiel kunnen eenvoudig worden benoemd en aangepast.

Custom velden
Standaard aanwezig

Data van de kamer van koophandel kan worden gekoppeld aan contactprofielen.

Data van KvK
Standaard aanwezig

Data van LinkedIn profielen kan worden gekoppeld aan contactprofielen.

Data van LinkedIn
Standaard aanwezig

Er kunnen eenvoudig documenten worden gekoppeld aan een contactprofiel.

Documenten koppelen
Via derde partij

Met deze functie kunnen e-mails worden vastgelegd.

E-mail logging
Standaard aanwezig

Binnen een contactprofiel kunnen parent-child relaties worden aangewezen.

Parent-child relaties
Standaard aanwezig

Dit CRM-systeem heeft zoekfuncties voor contacten

Zoekfunctie
Standaard aanwezig

Zoekopdrachten kunnen worden uitgevoerd op meerdere criteria.

Meerdere criteria
Standaard aanwezig

U kunt op basis van Xpath en SQL zoekopdrachten uitvoeren.

Op basis van Xpath en SQL
Nee

Zoek profielen op  basisinformatie zoals bedrijfsnaam, NAW gegevens, e-mail adressen etc.

Op basisinformatie
Standaard aanwezig

Zoek profielen op activiteiten van contacten.
 

Op gedrag
Beperkte ondersteuning

Zoek profielen op basis van de inhoud van contactprofielen.
 

Op inhoud
Beperkte ondersteuning

Zoek profielen op metatags.

Op metatags
Beperkte ondersteuning

Zoek profielen op synoniemen.

Op synoniemen
Nee

Zoekopdrachten kunnen worden opgeslagen.

Zoekopdrachten opslaan
Standaard aanwezig

Customer service

Het CRM-systeem maakt klantenservice via chat mogelijk.

Chat support
Standaard aanwezig

Het CRM-systeem kan de communicatievoorkeur per contactpersoon opslaan.

Communicatievoorkeur
Standaard aanwezig

Contractbeheer is een verzamelnaam voor alle toepassingen die u helpen voor het beheren, opslaan, maken, controleren etc. van contracten.

Contractbeheer (SLA)
Via derde partij

Het CRM-systeem heeft een kennisdatabase.

Kennisbank
Standaard aanwezig

Het CRM-systeem heeft een eigen klantenportaal.

Klantenportaal
Standaard aanwezig

Het CRM-systeem ondersteunt ook klantenservice op sociale media.

Social media
Standaard aanwezig

Het systeem heeft de mogelijkheid om een ​​specifieke actie te selecteren wanneer de telefoonlijn bezet is.

Terugbelactie bij bezet
Standaard aanwezig

Deze CRM-systemen kunnen ondersteuningstickets maken.

Ticket support
Standaard aanwezig

Herinnert het systeem me automatisch?

Automatische herinneringen
Standaard aanwezig

U kunt specifieke taken toevoegen aan het supportticket.

Taken toevoegen
Standaard aanwezig

Tickets kunnen worden gevolgd voor hun status.

Voortgangstracking
Standaard aanwezig

Met wachtrijbeheer organiseert u welke customer support tickets het meest prioriteit hebben en welke dus het eerste moeten worden behandeld.

Wachtrijbeheer
Standaard aanwezig

Marketing

Dit CRM-systeem heeft functies voor campagne management.

Campagne management
Standaard aanwezig

Dit CRM systeem heeft een goed dashboard met KPI's over uw marketingcampagnes.

Campagne dashboard
Standaard aanwezig

Elke marketing campagne heeft vele e-mails, landing pages, advertentieteksten, banners, adreslijsten etc. De mogelijkheid om volledige marketing campagnes te kopiëren scheelt veel tijd.
 

Campagne kopiëren
Standaard aanwezig

Deze CRM systemen maken het eenvoudig om marketingcampagnes te importeren en exporteren.

Import/export campagnes
Standaard aanwezig

Ontwerp en track marketingcampagnes over meerdere kanalen (e-mail, zoekmachine, social media, video, content etc.).

Cross-channel marketing
Standaard aanwezig

Met dynamische content kan de content van een e-mail of en landingspage worden aangepast aan de bezoeker. De bezoeker wordt herkend en gematched aan een klantenprofiel. Zodra dit gebeurt kan gepersonaliseerde content worden getoond. Denk aan websites waar u laatst bekeken aankopen kan terug zien.

Dynamische content
Standaard aanwezig

Van het werven van bezoekers tot post-event follow up, functionaliteiten voor event-management ondersteunen u bij het gehele proces. Gepersonaliseerde uitnodigen, bezoekersaantallen tracken, herinneringen versturen etc. Het komt allemaal terug in event management.

Evenementen management
Standaard aanwezig

Beheer van bedrijfsidentiteit betekent letterlijk het beheren van uw bedrijfsidentiteit. Het zorgt ervoor dat de bedrijfsidentiteit correct en consistent wordt toegepast op elke applicatie, rekening houdend met de kosten.

Huisstijl management
Standaard aanwezig

Dit CRM systeem biedt u de mogelijkheid om loyaliteitsprogramma's op te zetten en te beheren.

Loyaliteitsprogramma's
Standaard aanwezig

Dit CRM systeem heeft specifieke functionaliteiten voor het ondersteunen van e-mail marketing.

Mail campagnes
Standaard aanwezig

Dit CRM systeem heeft A/B testmogelijkheden om te zien welke e-mail campagnes het beste werken.

A/B testen
Standaard aanwezig

Dit systeem heeft geavanceerde mogelijkheden tot het segmenteren van e-mail lijsten.

Geavanceerde segmentatie
Standaard aanwezig

Deze functionaliteiten stellen u in staat om data uit het CRM systeem in te laden en zo zeer gepersonaliseerde e-mails op te stellen.

Gepersonaliseerde mailing
Standaard aanwezig

E-mailadressen kunnen vanaf een externe locatie worden geïmporteerd. Handig als u e-mail lijsten in spreadsheetsprogramma's heeft staan.

Importeer adressen
Standaard aanwezig

Met deze functionaliteit kunnen eenvoudig dubbele adresgegevens worden verwijderd of samengevoegd.
 

Ontdubbelen adresgegevens
Standaard aanwezig

In dit CRM systeem zijn templates ingebouwd die u kunt gebruiken voor het opstellen van direct-mail content. 

Templates
Standaard aanwezig

In dit systeem is er een WYSIWYG (What-You-See-Is-What-You-Get) editor voor het opstellen van e-mails.

WYSIWYG editor
Standaard aanwezig

Dit CRM-systeem heeft speciale functies die processen in marketing automatiseren.

Marketing automation
Standaard aanwezig

Dit CRM systeem heeft specifieke functionaliteiten voor het ondersteunen van SMS/WhatsApp Marketing campagnes.

SMS marketing
Standaard aanwezig

Dit CRM systeem heeft specifieke functionaliteiten voor het ondersteunen van Social Media Marketing campagnes.

Social media campagnes
Standaard aanwezig

Mobiele applicatie

Analyse
Standaard aanwezig
Callcenter
Standaard aanwezig
Contact management
Standaard aanwezig
Facturatie
Nee
Klantenservice
Standaard aanwezig
Marketing
Standaard aanwezig
Project management
Nee
Sales
Standaard aanwezig
Tijdsregistratie
Standaard aanwezig
Workflows
Standaard aanwezig

Project management

Dit CRM-systeem heeft toepassingen voor budgetteringsprojecten

Budget
Via derde partij

Dit CRM-systeem heeft factureringsfuncties voor projecten.

Facturatie
Via derde partij

Het CRM-systeem houdt bij het factureren rekening met de huisstijl.

Huisstijl
Via derde partij

Facturering kan worden gedaan met behulp van verschillende valuta's.

Multicurrency
Standaard aanwezig

Met dit CRM-systeem kan de niet-gefactureerde tijd worden weergegeven.

Ongefactureerde tijd
Via derde partij

Met dit CRM-systeem kunnen periodieke facturen voor projecten worden aangemaakt.

Periodieke facturen
Via derde partij

Met deze functionaliteit kunnen eenvoudig documenten en berichten binnen een projectgroep worden gedeeld. 

Groepscommunicatie
Standaard aanwezig

Met dit CRM-systeem kan een klantenportaal voor projecten worden opgezet.

Klantenportaal
Via derde partij

Met dit CRM-systeem kunnen projecten worden gepland met behulp van verschillende functies.

Planning
Via derde partij

Gantt-afbeeldingen zijn een projectbeheertool die grafisch de tijdsvolgorde van activiteiten in de vorm van staven op een tijdlijn weergeeft.
 

Gantt-grafiek
Via derde partij

Definieer te behalen mijlpalen of "milestones" (specifieke evenementen) binnen een project.
 

Milestones
Via derde partij

Met deze functionaliteit kunt u eenvoudig wachtrijen beheren. Er kan zo prioriteiten worden gegeven aan taken die als eerste moeten worden uitgevoerd.

Wachtrijen
Via derde partij

Met deze CRM-functie kunnen opdrachten worden weergegeven en in aanmerking worden genomen tijdens de planning.

Werkbezetting
Via derde partij

Deze projectplanningsfunctie geeft de structuur van de werkverdeling weer.

Work breakdown structure
Via derde partij

Dit CRM-systeem heeft tijdregistratiefuncties voor projecten.

Tijdregistratie
Via derde partij

Het CRM-systeem ondersteunt facturering voor projecten.

Factureren
Via derde partij

Het CRM-systeem ondersteunt functies voor het weergeven van services die binnen projecten worden aangeboden.

Prestaties
Via derde partij

Het CRM-systeem kan ondersteuningstickets voor projecten maken.

Support tickets
Standaard aanwezig

 

Het CRM-systeem bevat functies voor het maken van urenstaten.

Timesheets
Standaard aanwezig

Urenstaten kunnen automatisch worden ingevuld

Automatisch invullen
Nee

De Studenzettel zijn geoptimaliseerd met betrekking tot hun werking en presentatie voor mobiele apparaten.
 

Geoptimaliseerd voor mobiel gebruik
Nee

U kunt notities toevoegen aan het uurdeel.

Notities toevoegen
Nee

Urenstaten kunnen ook offline worden ingevuld via het CRM-systeem.

Offline invullen
Nee

Urenstaten zijn online beschikbaar en kunnen daarom onafhankelijk van de werkplek worden verwerkt.

Online beschikbaar
Nee

Track de status, voortgang en duur van de uitgevoerde taken en hou bij door welke gebruikers(groepen) deze zijn uitgevoerd.

Voortgangsbewaking
Nee

Rapportage

Met deze functionaliteiten kunt u de concurrentie in de gaten houden. Waar adverteren zij? Welke klanten zijn overgelopen? Wat is het marktaandeel etc.

Concurrenten
Nee

Deze oplossing heeft functionaliteiten voor het analyseren van belangrijke Callcenter KPI's zoals gespreksduur, aantal afgewerkte belletjes, succespercentages etc.

Callcenter
Standaard aanwezig

Forecasting functionaliteiten helpen u om een inschatting te maken van de verwachte prestaties van uw bedrijf in de toekomst.

Forecasting
Via derde partij

Het CRM-systeem heeft evaluatie-opties voor klantenservice.

Klantenservice
Standaard aanwezig

Met rapportages over klantenwaarde komt u er achter welke klanten het meeste opleveren. Let bijvoorbeeld niet alleen op omzet, maar vooral op rendement. Dat is belangrijk omdat bij veel bedrijven klanten met de meeste omzet niet per se het meeste bijdragen aan de winst van de onderneming.

Klantwaarde
Standaard aanwezig

Met dit CRM-systeem kunnen analyses worden gemaakt over de marketing.

Marketing
Standaard aanwezig

Dit systeem heeft ingebouwde analysemogelijkheden die u helpen om in te zien welke marketingcampagnes het beste converteren.

Conversies campagnes
Standaard aanwezig

Deze CRM systemen hebben functionaliteiten voor het analyseren van het klikgedrag op uw marketingcampagnes.
 

Klikgedrag campagnes
Standaard aanwezig

Klanten kopen uw product niet vanwege één marketingcampagne. Vaker komen (potentiële) klanten meerdere malen in aanraking met uw reclame-uitingen voordat zij een klant worden, de zogenaamde sales- en marketing funnel. Multi-touch attributie geeft u de mogelijkheid om te zien welke contactpunten er precies zijn geweest en welke hebben bijgedragen in het overtuigen van een klant.

Multi-touch attributie
Standaard aanwezig

Met deze functionaliteit kunt u per programma of kanaal meten hoe deze presteren qua Return On Investment (ROI). U krijgt zo inzicht in de belangrijkste kanalen en marketingcampagnes voor uw onderneming.

ROI analyse
Standaard aanwezig

Dit CRM systeem heeft een duidelijk overzicht van opkomende orders en werkzaamheden. Een goede analyse van de pipeline is belangrijk om in te kunnen schatten hoeveel werk er in de nabije toekomst is ingepland en hoeveel omzet kan/zal worden gegenereerd.

Pipeline
Standaard aanwezig

Dit CRM-systeem heeft functies voor het evalueren en analyseren van projectmanagement in een bedrijf.

Project management
Via derde partij

Met een rapporten-editor kunt u eenvoudig zelf aan de slag gaan om de meest relevante rapporten te maken.

Rapporten
Standaard aanwezig

Dit CRM systeem heeft rapportagemogelijkheden waar gebruik kan worden gemaakt van duidelijke grafieken.

Grafieken
Standaard aanwezig

Met dit CRM systemen kunnen historische rapporten en analyses eenvoudig worden terug gehaald.

Historische analyse
Standaard aanwezig

Deze CRM systemen stellen u in staat om, buiten de standaard beschikbare rapportages, zelf maatwerkrapportages te maken.

Maatwerkrapportages maken
Standaard aanwezig

Eventuele maatwerkrapportages kunnen worden opgeslagen als "template" voor toekomstig gebruik.

Maatwerkrapportages opslaan
Standaard aanwezig

Deze functionaliteit stelt u in staat om te analyseren hoe leads zich door de verschillende fases van de verkoopcyclus bewegen (van anonieme bezoekers tot aan klant en verder). 

Revenue cycle
Standaard aanwezig

Salesanalyses zijn erg belangrijk om de prestaties van uw salesafdeling te verbeteren. Welke medewerkers presteerden het beste? Wat kan er beter? Wie heeft een target gemist en waarom?

Sales analyse
Standaard aanwezig

Sales

Met de accountbeheersoftware kunt u accountinformatie consistent, up-to-date, georganiseerd en traceerbaar houden.

Account management
Standaard aanwezig

Met afspraak management kunnen afspraken, meetings, calls of evenement worden aangemaakt en beheerd. De afspraak verschijnt op de kalender van de gebruiker. Ook kunnen collega's worden uitgenodigd om deel te nemen aan de afspraken.

Afspraak management
Standaard aanwezig

File Management stelt u in staat om documenten, grafieken, spreadsheets en andere bestanden op te slaan. De documenten kunnen vervolgens worden gelinkt aan bijhorende afspraken, e-mail, contactprofiel, account manager etc.

Document management
Standaard aanwezig

Expense Management functionaliteiten houden alle kosten bij die in een organisatie gemaakt worden. Of het nu grote bedrijfsuitgaves zijn of een vergoeding voor de lunch.

Expense management
Via derde partij

Funnel Management functionaliteiten geven uw organisatie de mogelijkheid om de salesfunnel/pipeline in de gaten te houden.

Funnel management
Standaard aanwezig

Lead Management is een functionaliteit voor het tracken van al uw leads. Van "click to close" zoals dat heet.

Lead management
Standaard aanwezig

Lead grading is het toewijzen van waardes aan leads, zodat duidelijk is welke leads het meest waardevol zijn.

Lead grading
Standaard aanwezig

Lead nurturing is een techniek waar leads voor langere tijd worden "warm gemaakt" zodat zij op een later moment kunnen converteren.

Lead nurturing
Standaard aanwezig

Bij dit CRM systeem kunnen leads eenvoudig worden toegewezen (bijvoorbeeld met drag&drop functies). 

Lead toewijzen
Standaard aanwezig

Deze CRM systemen hebben functionaliteiten voor het opstellen van offertes.

Offertes
Beperkte ondersteuning

Met deze functionaliteit worden bij het opstellen van offertes automatisch de juiste belastingtarieven toegepast.

Belastingtarieven
Via derde partij

Het CRM-systeem heeft functies voor digitale handtekening voor aanbiedingen.

Digitale handtekening
Via derde partij

Dit CRM systeem heeft een product-catalogus waarin productinformatie kan worden opgezocht. Uit deze catalogus kunnen direct offertes worden opgesteld.

Geïntegreerde product catalogus
Via derde partij

Met deze functionaliteit kunnen marges worden berekend.

Marges berekenen
Via derde partij

Met deze functionaliteiten kunnen PDF offertes gemaakt worden inclusief styling (logo, brand guidelines etc.)

PDF styling
Via derde partij

Met deze functionaliteiten heeft u meerdere mogelijkheden om te factureren. Hiermee bedoelen wij niet alleen het toepassen van kortingen, maar ook mogelijkheden tot gespreid betalen, maandelijkse facturen etc. 

Verschillende betaalopties
Via derde partij

Dit is een functionaliteit voor het ondersteunen van de relatie tussen u en strategische partners. Kom in contact met channel partners en deel doelstellingen, co-marketing, incentiveprogramma's etc.

Partner management
Standaard aanwezig

Bij bedrijven met complexere dienstverlening zijn er vaak meerdere mensen betrokken tijdens het salesproces. Een functionaliteit voor sales collaboration is dan onmisbaar.

Sales collaboration
Standaard aanwezig

Deze functionaliteit helpt gebruikers om taken meer efficiënt en op tijd af te ronden. Taken kunnen worden gelinkt aan specifieke gebruikers, contactprofielen, leads etc. De status van een taak kan eenvoudig worden geüpdatet zodat het voor iedereen duidelijk is of er aan de taak wordt gewerkt.

Task management
Standaard aanwezig

Als meerdere sales agents tegelijkertijd aan het werk zijn met verschillende werkgebieden (territoriums) dan zijn functionaliteiten voor territory management interessant. Met deze functionaliteiten worden leads automatisch toegekend aan de juiste sales agents.

Territory management
Standaard aanwezig

Workflows

Deze oplossing heeft eenvoudige drag&drop functionaliteiten voor het ontwerpen van workflows.

Document volgen
Via derde partij

Deze oplossing heeft eenvoudige drag&drop functionaliteiten voor het ontwerpen van workflows

Drag & drop
Standaard aanwezig

Dit systeem ondersteunt "goedkeuring" voor specifieke acties.

Goedkeuring acties
Standaard aanwezig

Workflows kunnen per individu worden ingesteld.

Per gebruiker
Standaard aanwezig

Workflows kunnen per groep worden ingesteld.

Per groep
Standaard aanwezig

Er kunnen series of parallelle workflows gemaakt worden.

Serie
Standaard aanwezig

 

Workflows kunnen worden gevisualiseerd.

Visueel overzicht
Standaard aanwezig

Met deze functionaliteit is het eenvoudig om aan te geven welke documenten het meeste prioriteit hebben en welke wat langer kunnen wachten.

Wachtrijbeheer
Kan met maatwerk

Overig

Met aanpasbare lay-outs kan de gebruikersinterface worden aangepast aan de smaak van de gebruiker.

Aanpasbare lay-out
Standaard aanwezig

Als de eerste karakters van een zoekopdracht zijn getypt worden er automatisch suggesties gedaan voor zoekresultaten. Dat scheelt veel tijd bij het zoeken naar de juiste informatie.

Auto-suggest
Standaard aanwezig

Bug tracking is een typische functionaliteit voor ICT'ers. Zowel intern als extern kan de ontwikkelingen van een probleem met een software bug worden bijgehouden.

Bug tracking
Standaard aanwezig

Met global search kan op iedere record in de centrale database worden gezocht.

Global search
Standaard aanwezig

Het CRM systeem kan offline worden gebruikt. Data dat offline is ingevoerd wordt gesynchroniseerd zodra er succesvol een internetverbinding wordt gemaakt.
 

Offline te gebruiken
Beperkte ondersteuning

Besturingssysteem

Linux Deze oplossing ondersteunt Linux.

Linux
Primair

Mac OS Deze oplossing ondersteunt Mac OS.

Mac OS
Primair

Windows Vista Deze oplossing ondersteunt Windows Vista.

Windows Vista
Primair

Windows XP Deze oplossing ondersteunt Windows XP.

Windows XP
Primair

Windows 7 Deze oplossing ondersteunt Windows 7.

Windows 7
Primair

Windows 8 Deze oplossing ondersteunt Windows 8.

Windows 8
Primair

Windows 10 Deze oplossing ondersteunt Windows 10.

Windows 10
Primair

Unix Deze oplossing ondersteunt Unix.

Unix
Primair

Anders Deze oplossing ondersteunt ook andere operating systems.

Anders
Geen

Mobiel

Android Deze oplossing is geoptimaliseerd voor het mobiele besturingssysteem van Android.

Android
Ja

iOS Deze oplossing is geoptimaliseerd voor iOS, het mobiele besturingssysteem van Apple.

iOS
Ja

Blackberry Deze oplossing is geoptimaliseerd voor het mobiele besturingssysteem van Blackberry.

Blackberry
Nee

Windows Phone Deze oplossing is geoptimaliseerd voor het mobiele besturingssysteem van Windows Phone.

Windows Phone
Nee

Browser

Chrome Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Chrome.

Chrome
Primair

Firefox Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Firefox.

Firefox
Primair

Internet Explorer Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Internet Explorer.

Edge
Primair

Safari Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Safari.

Safari
Primair

Database

Access Deze oplossing ondersteunt Access.

Access
Geen

Btrieve Deze oplossing ondersteunt Btrieve.

Btrieve
Geen

FoxPro Deze oplossing ondersteunt FoxPro.

FoxPro
Geen

FileMaker Deze oplossing ondersteunt FileMaker.

FileMaker
Geen

Hana Deze oplossing ondersteunt Hana.

Hana
Geen

IBM DB2 Deze oplossing ondersteunt IBM DB2.

IBM DB2
Geen

Informix Deze oplossing ondersteunt Informix.

Informix
Geen

Microsoft SQL Deze oplossing ondersteunt Microsoft SQL.

Microsoft SQL
Geen

mySQL Deze oplossing ondersteunt mySQL.

mySQL
Primair

Oracle Deze oplossing ondersteunt Oracle.

Oracle
Geen

Pervasive SQL Deze oplossing ondersteunt Pervasive SQL.

Pervasive SQL
Geen

PostgreSQL Deze oplossing ondersteunt PostgreSQL.

PostgreSQL
Geen

Progress Deze oplossing ondersteunt Progress.

Progress
Geen

Sybase Deze oplossing ondersteunt Sybase.

Sybase
Geen

Integratie

API
Standaard aanwezig
Boekhouding
Via derde partij
Callcenter pakketten
Standaard aanwezig
E-mail marketingsysteem
Standaard aanwezig
E-mail programma
Standaard aanwezig
ERP
Via derde partij
Import / export CSV & Excel
Standaard aanwezig
Marketing automation systeem
Standaard aanwezig
Social media management
Standaard aanwezig
Telefoonsysteem
Standaard aanwezig
Web analytics
Via derde partij
Webwinkel
Via derde partij

Support

E-mail De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen per e-mail.

E-mail
Standaard aanwezig

FAQ De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen door middel van Frequent Asked Questions (FAQ).

FAQ
Standaard aanwezig

Handleidingen De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met een uitgebreide collectie handleidingen.

Handleidingen
Standaard aanwezig

Live Chat De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met een live chat.

Live Chat
Standaard aanwezig

Telefonisch De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met telefonische ondersteuning.

Telefonisch
Standaard aanwezig

Video De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met een uitgebreide collectie video's.

Video
Standaard aanwezig

Lokale support

Nederland Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Nederland.

Nederland
Ja

België Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in België.

België
Ja

Duitsland Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Duitsland.

Duitsland
Ja

Frankrijk Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Frankrijk.

Frankrijk
Ja

Oostenrijk Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Oostenrijk.

Oostenrijk
Ja

Verenigd Koninkrijk Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Verenigd Koninkrijk.

Verenigd Koninkrijk
Ja

Zwitserland Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Zwitserland.

Zwitserland
Ja

Andere Deze leverancier biedt ook lokale ondersteuning in andere landen.

Andere
Ja

Taal interface

Nederlands Deze oplossing is in het Nederlands.

Nederlands
Ja

Engels Deze oplossing is in het Engels.

Engels
Ja

Duits Deze oplossing is in het Duits.

Duits
Ja

Frans Deze oplossing is in het Frans.

Frans
Ja

Spaans Deze oplossing is in het Spaans.

Spaans
Ja

Andere Deze oplossing is ook in andere talen.

Andere
Ja

Tax compliance

Nederland Deze oplossing is tax compliant voor Nederland.

Nederland
Nee

België Deze oplossing is tax compliant voor België.

België
Nee

Duitsland Deze oplossing is tax compliant voor Duitsland.

Duitsland
Nee

Frankrijk Deze oplossing is tax compliant voor Frankrijk.

Frankrijk
Nee

Oostenrijk Deze oplossing is tax compliant voor Oostenrijk.

Oostenrijk
Nee

Verenigd Koninkrijk Deze oplossing is tax compliant voor Verenigd Koninkrijk.

Verenigd Koninkrijk
Nee

Zwitserland Deze oplossing is tax compliant voor Zwitserland.

Zwitserland
Nee

Andere Deze oplossing is tax compliant met andere landen.

Andere
Nee

GDPR compliant

GDPR compliant
Ja

Broncode

Closed source Deze oplossing is closed source.

Closed source
Beperkt

Open source Deze oplossing is open source.

Open source
Beperkt

Ecosysteem

Ecosysteem Er bestaat voor deze ERP oplossing een ecosysteem van externe partijen die complementaire diensten leveren zoals add-ons en plug-ins.

Ecosysteem
Standaard aanwezig

Gratis trial

Gratis trial Deze oplossing is beschikbaar als gratis trial.

Gratis trial
Ja

Sandbox

Sandbox Dit ERP systeem heeft een sandbox waar aanpassingen en de werking van het systeem kan worden getest voor livegang.

Sandbox
Standaard aanwezig

Casestudies