Terug naar het CRM software overzicht

Inhoudsopgave

  1. Inleiding
  2. Systeem informatie
  3. Alle functionaliteiten
  4. Meer informatie aanvragen

Wilt u meer informatie over Microsoft Dynamics 365 voor Sales, Marketing en Service?

Informatie aanvragen
Systeem:

Microsoft Dynamics 365 voor Sales, Marketing en Service

Maak je klantrelaties winstgevend met Microsoft Dynamics 365 for Sales:

Slim verkopen met inzicht in pipelines en sales processen

Verkopers inzicht geven in hun pipeline en sales proces uit D365 for Sales die de beste volgende stap laat zien om elke klantrelatie vooruit te helpen

Vergroot de productiviteit van sales met tools die naadloos met elkaar geconnnecteerd zijn

Combineer relatiegegevens en -processen met integratie tussen LinkedIn Sales Navigator en D365 for Sales, zodat verkopers vertrouwen ontwikkelen en moeiteloos relaties op schaal beheren.

Vergroot de productiviteit van je sales-team

Versnel deals met een meeslepende end-to-end-ervaring voor verkoopkansbeheer. Verhoog de productiviteit van verkopers met vertrouwde tools zoals Excel en Outlook die naadloos samenwerken met D365 for Sales.

Verbeter verkoopprestaties

Realiseer je doelstellingen door doelen op te geven, resultaten te volgen en tijdig feedback en begeleiding te geven. Onderzoek afwijkingen van het plan en neem corrigerende maatregelen via realtime dashboards.

Leverancier:

Scapta

Scapta is een ICT bedrijf dat kwalitatieve oplossingen biedt gebaseerd op Microsoft technologie. Meer bepaald Microsoft Dynamics Business Central, Dynamics NAV, Dynamics CRM, Dynamics 365 én Business Intelligence.

Ons team combineert jarenlange ervaring met enthousiasme én passie. Met een open mindset willen we voor elke klant de juiste oplossing bieden en streven naar een succesvolle partnership die de klant in staat stelt mee te evolueren in de digitalisering.

Screenshots

Platform: Cloud, Hosted, Hybrid
Bedrijfsgrootte: Van 1 tot 250+ medewerkers
Gebruikers: Van 1 tot 250+ gebruikers
Budget per gebruiker per maand: Van €1 tot €150+
Budget totaal: Van €1 tot €100.000+
Integratie: API, Boekhouding, Callcenter pakketten, E-mail marketingsysteem, E-mail programma, ERP, Import / export CSV & Excel, Marketing automation systeem, Social media management, Telefoonsysteem, Web analytics, Webwinkel
Mobiel: Android, iOS, Blackberry, Windows Phone
Browser: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Safari
Database: Access, Btrieve, FoxPro, FileMaker, Hana, IBM DB2, Informix, Microsoft SQL, mySQL, Oracle, Pervasive SQL, PostgreSQL, Progress, Sybase
Support: E-mail, FAQ, Telefonisch, Video
Lokale support: Nederland, België
Taal interface: Nederlands, Engels, Duits, Frans, Andere, Spaans
Tax compliance: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland, Andere
GDPR compliant: Ja
Broncode: Closed source
Ecosysteem: Ja
Gratis trial: Ja
Sandbox: Ja

Alle functionaliteiten

Platform

Cloud Een Cloud CRM systeem wordt als het ware gehuurd van de leverancier, net als de servers waarop de software draait. U hoeft dus zelf geen software en hardware aan te schaffen wat enorm in de opstartkosten en de implementatietijd scheelt. Daar tegenover staat dat de functionaliteiten gestandaardiseerd zijn en is het mogelijk dat uw bedrijfsprocessen hierop moeten worden aangepast.
U betaalt een maandelijks bedrag per gebruiker zolang u gebruik wilt maken van de software. In dit maandelijkse bedrag zijn ook de onderhoudskosten, updates en beveiliging van uw CRM systeem opgenomen.

Cloud
Primair

On-premises Een on-premises CRM systeem is geheel naar eigen inzicht in te richten. De software en hardware moeten worden aangeschaft waardoor er vooraf een groot bedrag moet worden gereserveerd.
De ontwikkeling van de software die perfect aansluit op uw werkprocessen, zorgt ervoor dat de implementatietijd soms kan oplopen tot een aantal maanden. Na de implementatie bent u zelf verantwoordelijk voor het onderhouden en beveiligen van uw systeem.

On-premises
Geen

HostedBij een hosted oplossing koopt u de licentie voor de software en bent u vrij om ermee te doen wat u wenst. Het ontwikkelen van de software en de bijbehorende implementatietijd kan oplopen tot enkele maanden.
De software wordt vervolgens op de servers van een derde partij geïnstalleerd. Hierdoor hoeft u geen hardware aan te schaffen. U bent eigenaar van de software zonder dat u zelf verantwoordelijk bent voor de opslag en beveiliging van de servers.

Hosted
Primair

Hybrid Een hybrid CRM oplossing is een combinatie van een on-premises en een Cloud systeem. U wordt eigenaar van de software welke voor een deel op eigen servers wordt geïnstalleerd.
Slechts een deel wordt ontwikkeld speciaal voor uw bedrijf en het andere deel zijn vrijwel standaard functionaliteiten. Hierdoor wordt de implementatietijd beperkt gehouden en wordt er enkel geld uitgegeven aan maatwerk dat noodzakelijk is.

Hybrid
Primair

Bedrijfsgrootte

1 tot 10 medewerkersDeze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met 1 tot 10 medewerkers.

S: Minder dan 10 medewerkers
Primair

10 tot 50 medewerkers Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met 10 tot 50 medewerkers.

M: Tussen de 10 en 50 medewerkers
Primair

50 tot 250 medewerkersDeze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met 50 tot 250 medewerkers.

L: Tussen de 50 en 250 medewerkers
Primair

Meer dan 250 medewerkersDeze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met meer dan 250 medewerkers.

XL: Meer dan 250 medewerkers
Secundair

Gebruikers

1 tot 10 gebruikers
Primair
10 tot 25 gebruikers
Primair
25 tot 50 gebruikers
Primair
50 tot 150 gebruikers
Primair
150 tot 250 gebruikers
Secundair
Meer dan 250 gebruikers
Secundair

Implementatiebudget SaaS

Tot €25 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget kleiner dan €25 per gebruiker per maand.

Tot €25 per gebruiker per maand
Primair

€25 tot €50 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €25 tot €50 per gebruiker per maand.

€25 tot €50 per gebruiker per maand
Primair

€50 tot €75 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €50 tot €75 per gebruiker per maand.

€50 tot €75 per gebruiker per maand
Primair

€75 tot €100 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €75 tot €100 per gebruiker per maand.

€75 tot €100 per gebruiker per maand
Primair

€100 tot €150 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €100 tot €150 per gebruiker per maand.

€100 tot €150 per gebruiker per maand
Primair

Meer dan €150 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget groter dan €150 per gebruiker per maand.

Meer dan €150 per gebruiker per maand
Secundair

Implementatiebudget on-site

Tot €5.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tot €5.000.

Tot €5.000
Primair

€5.000 tot €25.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tussen de €5.000 tot €25.000.

€5.000 tot €25.000
Primair

€25.000 tot €50.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tussen de €25.000 tot €50.000.

€25.000 tot €50.000
Primair

€50.000 tot €100.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tussen de €50.000 tot €100.000.

€50.000 tot €100.000
Secundair

Meer dan €100.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van meer dan €100.000.

Meer dan €100.000
Secundair

Callcenter

Met deze functionaliteiten kunt u een "call me back" knop integreren op uw website.

Call-me-back
Secundair

Call blending is een functionaliteit waarbij de hoeveel inbound calls wordt ingeschat, waarna navenant het aantal outbound calls wordt aangepast. Als er veel wordt gebeld naar uw customer service, worden outbound calls uitgesteld. U wilt immers mensen die bellen niet laten wachten. Als het rustiger wordt, stijgt automatisch het aantal outbound calls.
 

Call blending
Secundair

Met dit systeem kunnen gesprekken eenvoudig vanuit het callcenter worden opgeslagen.

Call recording
Secundair

Met coach&barge functionaliteiten kan een supervisor meeluisteren tijdens een telefoongesprek. De supervisor kan verbaal de medewerker coachen zonder dat de klant hier iets van hoort (coaching). Ook kan de supervisor actief deelnemen terwijl het gesprek al is begonnen (barging).

Coach & barge
Secundair

Dialers zijn systemen die het opbellen van een adres automatiseren. De callcentermedewerker hoeft dus niet zelf meer een telefoonnummer in te toetsen. Als een gesprek is afgerond wordt het volgende gesprek al klaar gezet. Dit kan een enorme boost geven aan de productiviteit van uw callcenter. Het ontneemt tegelijkertijd veel vrijheid bij de medewerkers om zelf calls in te plannen.

Dialers
Secundair

Predictive dialers voorspellen het percentage van telefoontjes waarbij geen contact kan worden gemaakt (verkeerd nummer of er wordt niet opgenomen) en "overbelt" als het ware adressen. Ze worden voornamelijk ingezet in erg high-volume/low-margin outbound callcenters. Hier is efficiëntie en de kosten per gesprek cruciaal: iedere seconde telt. Als er te veel adressen worden gebeld, kan het voorkomen dat sommige mensen worden gebeld zonder dat een agent beschikbaar is om het gesprek te voeren. In de praktijk resulteert dit dat mensen opgebeld worden en na opnemen geen gehoor kregen. Het is een erg agressieve manier van telesales, en kan demotiverend werken voor uw (overwerkte) callcentermedewerkers.

Dialer - predictive
Secundair

Met preview dialer zien callcenter agents het volgende beladres voordat zij gaan bellen. Het geeft hun de mogelijkheid om zelf te kiezen wanneer zij daadwerkelijk bellen. Dit is raadzaam bij bedrijven waar sales wat complexer is en dus reden is voor wat meer onderzoek om de slagingskans van een call te verhogen. 
 

Dialer - preview
Secundair

Een progressive dialer bepaalt wanneer een belletje wordt gepleegd. Uw callcenter agents hebben dus niet meer de mogelijkheid om zelf te bepalen wanneer zij een adresbestand afbellen. Het systeem belt automatisch het volgende nummer wanneer een gesprek is beëindigd. Zo minimaliseert u tijd tussen telefoontjes en verhoogt u de productiviteit van uw callcenter. Het is minder agressief dan een predicitive dialer, maar wat dwingender dan een preview dialer.

Dialer - progressive
Secundair

Met deze functionaliteiten kunnen callcenter-agents gesprekken met bijhorende informatie doorverbinden naar collega's.

Escalatie
Secundair

Met deze functionaliteit wordt het geïnteresseerde prospects veel makkelijker gemaakt om snel te betalen voor een product of dienst. Als naar aanleiding van een telesalesgesprek wordt besloten tot de aanschaf van een product of dienst dan kan de prospect direct overgaan tot koop.

Geautomatiseerd betalingssysteem
Secundair

Met IVR of Interactive voice response kunnen binnenkomende belletjes sneller worden afgehandeld. Een klant die opbelt heeft eerst interactie met een geautomatiseerd systeem door middel van spraakherkenning en sneltoetsen. Het systeem kan zelf antwoord geven op vragen de gesteld worden via IVR of de klant doorverbinden naar de juiste afdeling.

Interactive voice response (IVR)
Secundair

Deze oplossing stelt u in staat om real-time service calls te monitoren.

Real-time monitoring
Secundair

Contact management

Met deze functionaliteiten kunt u eenvoudig de activiteiten van een contactpersoon bekijken.

Contact activiteiten
Secundair

Contactprofielen kunnen eenvoudig worden gegroepeerd.

Contacten groeperen
Secundair

Contactmomenten kunnen eenvoudig worden ingepland.

Contacten inplannen
Secundair

De velden bij een profiel kunnen eenvoudig worden benoemd en aangepast.

Custom velden
Secundair

Data van de kamer van koophandel kan worden gekoppeld aan contactprofielen.

Data van KvK
Secundair

Data van LinkedIn profielen kan worden gekoppeld aan contactprofielen.

Data van LinkedIn
Secundair

Er kunnen eenvoudig documenten worden gekoppeld aan een contactprofiel.

Documenten koppelen
Secundair

Met deze functie kunnen e-mails worden vastgelegd.

E-mail logging
Secundair

Binnen een contactprofiel kunnen parent-child relaties worden aangewezen.

Parent-child relaties
Secundair
Zoekfunctie
Secundair

Zoekopdrachten kunnen worden uitgevoerd op meerdere criteria.

Meerdere criteria
Secundair

U kunt op basis van Xpath en SQL zoekopdrachten uitvoeren.

Op basis van Xpath en SQL
Secundair

Zoek profielen op  basisinformatie zoals bedrijfsnaam, NAW gegevens, e-mail adressen etc.

Op basisinformatie
Secundair

Zoek profielen op activiteiten van contacten.
 

Op gedrag
Secundair

Zoek profielen op basis van de inhoud van contactprofielen.
 

Op inhoud
Secundair

Zoek profielen op metatags.

Op metatags
Secundair

Zoek profielen op synoniemen.

Op synoniemen
Secundair

Zoekopdrachten kunnen worden opgeslagen.

Zoekopdrachten opslaan
Secundair

Customer service

Chat support
Secundair
Communicatievoorkeur
Secundair
Contractbeheer (SLA)
Secundair
Kennisbank
Secundair
Klantenportaal
Secundair
Social media
Secundair
Terugbelactie bij bezet
Secundair
Ticket support
Secundair
Automatische herinneringen
Secundair
Taken toevoegen
Secundair
Voortgangstracking
Secundair
Wachtrijbeheer
Secundair

Marketing

Campagne management
Secundair

Dit CRM systeem heeft een goed dashboard met KPI's over uw marketingcampagnes.

Campagne dashboard
Secundair

Elke marketing campagne heeft vele e-mails, landing pages, advertentieteksten, banners, adreslijsten etc. De mogelijkheid om volledige marketing campagnes te kopiëren scheelt veel tijd.
 

Campagne kopiëren
Secundair

Deze CRM systemen maken het eenvoudig om marketingcampagnes te importeren en exporteren.

Import/export campagnes
Secundair

Ontwerp en track marketingcampagnes over meerdere kanalen (e-mail, zoekmachine, social media, video, content etc.).

Cross-channel marketing
Secundair

Met dynamische content kan de content van een e-mail of en landingspage worden aangepast aan de bezoeker. De bezoeker wordt herkend en gematched aan een klantenprofiel. Zodra dit gebeurt kan gepersonaliseerde content worden getoond. Denk aan websites waar u laatst bekeken aankopen kan terug zien.
 

Dynamische content
Secundair

Van het werven van bezoekers tot post-event follow up, functionaliteiten voor event-management ondersteunen u bij het gehele proces. Gepersonaliseerde uitnodigen, bezoekersaantallen tracken, herinneringen versturen etc. Het komt allemaal terug in event management.

Evenementen management
Secundair
Huisstijl management
Secundair

Dit CRM systeem biedt u de mogelijkheid om loyaliteitsprogramma's op te zetten en te beheren.
 

Loyaliteitsprogramma's
Secundair

Dit CRM systeem heeft specifieke functionaliteiten voor het ondersteunen van e-mail marketing.

Mail campagnes
Secundair

Dit CRM systeem heeft A/B testmogelijkheden om te zien welke e-mail campagnes het beste werken.

A/B testen
Secundair

Dit systeem heeft geavanceerde mogelijkheden tot het segmenteren van e-mail lijsten.

Geavanceerde segmentatie
Secundair

Deze functionaliteiten stellen u in staat om data uit het CRM systeem in te laden en zo zeer gepersonaliseerde e-mails op te stellen.

Gepersonaliseerde mailing
Secundair

E-mailadressen kunnen vanaf een externe locatie worden geïmporteerd. Handig als u e-mail lijsten in spreadsheetsprogramma's heeft staan.

Importeer adressen
Secundair

Met deze functionaliteit kunnen eenvoudig dubbele adresgegevens worden verwijderd of samengevoegd.
 

Ontdubbelen adresgegevens
Secundair

In dit CRM systeem zijn templates ingebouwd die u kunt gebruiken voor het opstellen van direct-mail content. 

Templates
Secundair

In dit systeem is er een WYSIWYG (What-You-See-Is-What-You-Get) editor voor het opstellen van e-mails.

WYSIWYG editor
Secundair
Marketing automation
Secundair

Dit CRM systeem heeft specifieke functionaliteiten voor het ondersteunen van SMS/WhatsApp Marketing campagnes.

SMS marketing
Secundair

Dit CRM systeem heeft specifieke functionaliteiten voor het ondersteunen van Social Media Marketing campagnes.

Social media campagnes
Secundair

Mobiele applicatie

Analyse
Secundair
Callcenter
Secundair
Contact management
Secundair
Facturatie
Secundair
Klantenservice
Secundair
Marketing
Secundair
Project management
Secundair
Sales
Secundair
Tijdsregistratie
Secundair
Workflows
Secundair

Project management

Budget
Secundair
Facturatie
Secundair
Huisstijl
Secundair
Multicurrency
Secundair
Ongefactureerde tijd
Secundair
Periodieke facturen
Secundair

Met deze functionaliteit kunnen eenvoudig documenten en berichten binnen een projectgroep worden gedeeld. 

Groepscommunicatie
Secundair
Klantenportaal
Secundair
Planning
Secundair
Gantt-grafiek
Secundair
Milestones
Secundair
Wachtrijen
Secundair
Werkbezetting
Secundair
Work breakdown structure
Secundair
Tijdregistratie
Secundair
Factureren
Secundair
Prestaties
Secundair
Support tickets
Secundair
Timesheets
Secundair
Automatisch invullen
Secundair
Geoptimaliseerd voor mobiel gebruik
Secundair
Notities toevoegen
Secundair
Offline invullen
Secundair
Online beschikbaar
Secundair
Voortgangsbewaking
Secundair

Rapportage

Met deze functionaliteiten kunt u de concurrentie in de gaten houden. Waar adverteren zij? Welke klanten zijn overgelopen? Wat is het marktaandeel etc.

Concurrenten
Secundair
Callcenter
Secundair

Forecasting functionaliteiten helpen u om een inschatting te maken van de verwachte prestaties van uw bedrijf in de toekomst.

Forecasting
Secundair
Klantenservice
Secundair

Met rapportages over klantenwaarde komt u er achter welke klanten het meeste opleveren. Let bijvoorbeeld niet alleen op omzet, maar vooral op rendement. Dat is belangrijk omdat bij veel bedrijven klanten met de meeste omzet niet per se het meeste bijdragen aan de winst van de onderneming.

Klantwaarde
Secundair
Marketing
Secundair
Conversies campagnes
Secundair

Deze CRM systemen hebben functionaliteiten voor het analyseren van het klikgedrag op uw marketingcampagnes.
 

Klikgedrag campagnes
Secundair

Klanten kopen uw product niet vanwege één marketingcampagne. Vaker komen (potentiële) klanten meerdere malen in aanraking met uw reclame-uitingen voordat zij een klant worden, de zogenaamde sales- en marketing funnel. Multi-touch attributie geeft u de mogelijkheid om te zien welke contactpunten er precies zijn geweest en welke hebben bijgedragen in het overtuigen van een klant.

Multi-touch attributie
Secundair

Met deze functionaliteit kunt u per programma of kanaal meten hoe deze presteren qua Return On Investment (ROI). U krijgt zo inzicht in de belangrijkste kanalen en marketingcampagnes voor uw onderneming.

ROI analyse
Secundair

Dit CRM systeem heeft een duidelijk overzicht van opkomende orders en werkzaamheden. Een goede analyse van de pipeline is belangrijk om in te kunnen schatten hoeveel werk er in de nabije toekomst is ingepland en hoeveel omzet kan/zal worden gegenereerd.

Pipeline
Secundair
Project management
Secundair
Rapporten
Secundair

Dit CRM systeem heeft rapportagemogelijkheden waar gebruik kan worden gemaakt van duidelijke grafieken.

Grafieken
Secundair

Met dit CRM systemen kunnen historische rapporten en analyses eenvoudig worden terug gehaald.

Historische analyse
Secundair

Deze CRM systemen stellen u in staat om, buiten de standaard beschikbare rapportages, zelf maatwerkrapportages te maken.

Maatwerkrapportages maken
Secundair

Eventuele maatwerkrapportages kunnen worden opgeslagen als "template" voor toekomstig gebruik.

Maatwerkrapportages opslaan
Secundair

Deze functionaliteit stelt u in staat om te analyseren hoe leads zich door de verschillende fases van de verkoopcyclus bewegen (van anonieme bezoekers tot aan klant en verder). 

Revenue cycle
Secundair

Salesanalyses zijn erg belangrijk om de prestaties van uw salesafdeling te verbeteren. Welke medewerkers presteerden het beste? Wat kan er beter? Wie heeft een target gemist en waarom?

Sales analyse
Secundair

Sales

Account management
Secundair
Afspraak management
Secundair
Document management
Secundair
Expense management
Secundair
Funnel management
Secundair
Lead management
Secundair
Lead grading
Secundair
Lead nurturing
Secundair
Lead toewijzen
Secundair
Offertes
Secundair
Belastingtarieven
Secundair
Digitale handtekening
Secundair
Geïntegreerde product catalogus
Secundair
Marges berekenen
Secundair
PDF styling
Secundair
Verschillende betaalopties
Secundair
Partner management
Secundair
Sales collaboration
Secundair
Task management
Secundair
Territory management
Secundair

Workflows

Deze oplossing heeft eenvoudige drag&drop functionaliteiten voor het ontwerpen van workflows.

Document volgen
Secundair

Deze oplossing heeft eenvoudige drag&drop functionaliteiten voor het ontwerpen van workflows

Drag & drop
Secundair

Dit systeem ondersteunt "goedkeuring" voor specifieke acties.

Goedkeuring acties
Secundair

Workflows kunnen per individu worden ingesteld.

Per gebruiker
Secundair

Workflows kunnen per groep worden ingesteld.

Per groep
Secundair

Er kunnen series of parallelle workflows gemaakt worden.

Serie
Secundair
Visueel overzicht
Secundair

Met deze functionaliteit is het eenvoudig om aan te geven welke documenten het meeste prioriteit hebben en welke wat langer kunnen wachten.

Wachtrijbeheer
Secundair

Overig

Aanpasbare lay-out
Secundair
Auto-suggest
Secundair
Bug tracking
Secundair
Global search
Secundair
Offline te gebruiken
Secundair

Besturingssysteem

Linux Deze oplossing ondersteunt Linux.

Linux
Primair

Mac OS Deze oplossing ondersteunt Mac OS.

Mac OS
Primair

Windows Vista Deze oplossing ondersteunt Windows Vista.

Windows Vista
Primair

Windows XP Deze oplossing ondersteunt Windows XP.

Windows XP
Primair

Windows 7 Deze oplossing ondersteunt Windows 7.

Windows 7
Primair

Windows 8 Deze oplossing ondersteunt Windows 8.

Windows 8
Primair

Windows 10 Deze oplossing ondersteunt Windows 10.

Windows 10
Primair

Unix Deze oplossing ondersteunt Unix.

Unix
Primair

Anders Deze oplossing ondersteunt ook andere operating systems.

Anders
Primair

Mobiel

Android Deze oplossing is geoptimaliseerd voor het mobiele besturingssysteem van Android.

Android
Ja

iOS Deze oplossing is geoptimaliseerd voor iOS, het mobiele besturingssysteem van Apple.

iOS
Ja

Blackberry Deze oplossing is geoptimaliseerd voor het mobiele besturingssysteem van Blackberry.

Blackberry
Ja

Windows Phone Deze oplossing is geoptimaliseerd voor het mobiele besturingssysteem van Windows Phone.

Windows Phone
Ja

Browser

Chrome Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Chrome.

Chrome
Primair

Firefox Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Firefox.

Firefox
Primair

Internet Explorer Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Internet Explorer.

Internet Explorer
Primair

Safari Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Safari.

Safari
Primair

Database

Access Deze oplossing ondersteunt Access.

Access
Primair

Btrieve Deze oplossing ondersteunt Btrieve.

Btrieve
Primair

FoxPro Deze oplossing ondersteunt FoxPro.

FoxPro
Primair
FileMaker Deze oplossing ondersteunt FileMaker.
FileMaker
Primair

Hana Deze oplossing ondersteunt Hana.

Hana
Primair

IBM DB2 Deze oplossing ondersteunt IBM DB2.

IBM DB2
Primair

Informix Deze oplossing ondersteunt Informix.

Informix
Primair

Microsoft SQL Deze oplossing ondersteunt Microsoft SQL.

Microsoft SQL
Primair

mySQL Deze oplossing ondersteunt mySQL.

mySQL
Primair

Oracle Deze oplossing ondersteunt Oracle.

Oracle
Primair

Pervasive SQL Deze oplossing ondersteunt Pervasive SQL.

Pervasive SQL
Primair

PostgreSQL Deze oplossing ondersteunt PostgreSQL.

PostgreSQL
Primair

Progress Deze oplossing ondersteunt Progress.

Progress
Primair

Sybase Deze oplossing ondersteunt Sybase.

Sybase
Primair

Integratie

API
Standaard aanwezig
Boekhouding
Standaard aanwezig
Callcenter pakketten
Standaard aanwezig
E-mail marketingsysteem
Standaard aanwezig
E-mail programma
Standaard aanwezig
ERP
Standaard aanwezig
Import / export CSV & Excel
Standaard aanwezig
Marketing automation systeem
Standaard aanwezig
Social media management
Standaard aanwezig
Telefoonsysteem
Standaard aanwezig
Web analytics
Standaard aanwezig
Webwinkel
Standaard aanwezig

Support

E-mail De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen per e-mail.

E-mail
Standaard aanwezig

FAQ De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen door middel van Frequent Asked Questions (FAQ).

FAQ
Standaard aanwezig

Handleidingen De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met een uitgebreide collectie handleidingen.

Handleidingen
Beperkte ondersteuning

Live Chat De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met een live chat.

Live Chat
Nee

Telefonisch De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met telefonische ondersteuning.

Telefonisch
Standaard aanwezig

Video De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met een uitgebreide collectie video's.

Video
Standaard aanwezig

Lokale support

Nederland Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Nederland.

Nederland
Ja

België Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in België.

België
Ja

Duitsland Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Duitsland.

Duitsland
Nee

Frankrijk Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Frankrijk.

Frankrijk
Nee

Oostenrijk Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Oostenrijk.

Oostenrijk
Nee

Verenigd Koninkrijk Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Verenigd Koninkrijk.

Verenigd Koninkrijk
Nee

Zwitserland Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Zwitserland.

Zwitserland
Nee

Andere Deze leverancier biedt ook lokale ondersteuning in andere landen.

Andere
Nee

Taal interface

Nederlands Deze oplossing is in het Nederlands.

Nederlands
Ja

Engels Deze oplossing is in het Engels.

Engels
Ja

Duits Deze oplossing is in het Duits.

Duits
Ja

Frans Deze oplossing is in het Frans.

Frans
Ja

Spaans Deze oplossing is in het Spaans.

Spaans
Ja

Andere Deze oplossing is ook in andere talen.

Andere
Ja

Tax compliance

Nederland Deze oplossing is tax compliant voor Nederland.

Nederland
Ja

België Deze oplossing is tax compliant voor België.

België
Ja

Duitsland Deze oplossing is tax compliant voor Duitsland.

Duitsland
Ja

Frankrijk Deze oplossing is tax compliant voor Frankrijk.

Frankrijk
Ja

Oostenrijk Deze oplossing is tax compliant voor Oostenrijk.

Oostenrijk
Ja

Verenigd Koninkrijk Deze oplossing is tax compliant voor Verenigd Koninkrijk.

Verenigd Koninkrijk
Ja

Zwitserland Deze oplossing is tax compliant voor Zwitserland.

Zwitserland
Ja

Andere Deze oplossing is tax compliant met andere landen.

Andere
Ja

GDPR compliant

GDPR compliant
Ja

Broncode

Closed source Deze oplossing is closed source.

Closed source
Ja

Open source Deze oplossing is open source.

Open source
Nee

Ecosysteem

Ecosysteem Er bestaat voor deze ERP oplossing een ecosysteem van externe partijen die complementaire diensten leveren zoals add-ons en plug-ins.

Ecosysteem
Standaard aanwezig

Gratis trial

Gratis trial Deze oplossing is beschikbaar als gratis trial.

Gratis trial
Ja

Sandbox

Sandbox Dit ERP systeem heeft een sandbox waar aanpassingen en de werking van het systeem kan worden getest voor livegang.

Sandbox
Standaard aanwezig

Casestudies