Terug naar het CRM software overzicht

Inhoudsopgave

  1. Inleiding
  2. Systeem informatie
  3. Alle functionaliteiten
  4. Meer informatie aanvragen

Wilt u meer informatie over Microsoft Dynamics 365 voor Sales, Marketing en Customer Service?

Informatie aanvragen
Systeem:

Microsoft Dynamics 365 voor Sales, Marketing en Customer Service

Binnen het Dynamics 365-platform biedt Microsoft 3 CRM-producten. Dynamics 365 for Marketing, Sales en Customer Service zijn zeer gebruiksvriendelijk en geïntegreerd met onder meer Office 365. Dankzij realtime data beschikt u over een live totaalbeeld van uw potentiële klanten en speelt u veel efficiënter in op hun wensen.

U plant, realiseert en analyseert uw marketingactiviteiten via 1 tool. Met Dynamics 365 for Sales krijgt u een beter begrip van de noden van uw klanten, onderhoud u effectievere contacten en sluit u meer deals. U werkt persoonlijk en doelgericht, zowel intern als extern.

De verwachtingen worden steeds hoger. Klanten willen snelle en relevante antwoorden op elk kanaal, op elk moment. Ga all-in voor een flexibele, proactieve en persoonlijke customer service.
 

Leverancier:

Cegeka

Cegeka helpt ondernemingen om sterk te staan en te groeien in een digitale wereld. Dit is mogelijk dankzij onze geavanceerde IT-oplossingen, een strategische manier van denken en een praktische aanpak. We willen een betrouwbare raadgever zijn voor onze klanten die hun IT-oplossingen willen afstemmen op bedrijfsdoelstellingen die meerwaarde creëren.

Screenshots

Platform: Cloud, Hosted, Hybrid
Bedrijfsgrootte: Van 50 tot 250+ medewerkers
Gebruikers: Van 50 tot 250+ gebruikers
Budget per gebruiker per maand: Van €25 tot €150+
Budget totaal: Van €50.000 tot €100.000+
Integratie: API, Boekhouding, Callcenter pakketten, E-mail marketingsysteem, E-mail programma, ERP, Import / export CSV & Excel, Marketing automation systeem, Social media management, Telefoonsysteem, Web analytics, Webwinkel
Mobiel: Android, iOS, Blackberry, Windows Phone
Browser: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Safari
Database: Access, Btrieve, FoxPro, FileMaker, Hana, IBM DB2, Informix, Microsoft SQL, mySQL, Oracle, Pervasive SQL, PostgreSQL, Progress, Sybase
Support: E-mail, FAQ, Handleidingen, Live Chat, Telefonisch, Video
Lokale support: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland, Andere
Taal interface: Nederlands, Engels, Duits, Frans, Andere, Spaans
Tax compliance: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland, Andere
GDPR compliant: Ja
Broncode: Closed source
Ecosysteem: Ja
Gratis trial: Nee
Sandbox: Ja

Alle functionaliteiten

Platform

Cloud Een Cloud CRM systeem wordt als het ware gehuurd van de leverancier, net als de servers waarop de software draait. U hoeft dus zelf geen software en hardware aan te schaffen wat enorm in de opstartkosten en de implementatietijd scheelt. Daar tegenover staat dat de functionaliteiten gestandaardiseerd zijn en is het mogelijk dat uw bedrijfsprocessen hierop moeten worden aangepast.
U betaalt een maandelijks bedrag per gebruiker zolang u gebruik wilt maken van de software. In dit maandelijkse bedrag zijn ook de onderhoudskosten, updates en beveiliging van uw CRM systeem opgenomen.

Cloud
Primair

On-premises Een on-premises CRM systeem is geheel naar eigen inzicht in te richten. De software en hardware moeten worden aangeschaft waardoor er vooraf een groot bedrag moet worden gereserveerd.
De ontwikkeling van de software die perfect aansluit op uw werkprocessen, zorgt ervoor dat de implementatietijd soms kan oplopen tot een aantal maanden. Na de implementatie bent u zelf verantwoordelijk voor het onderhouden en beveiligen van uw systeem.

On-premises
Geen

HostedBij een hosted oplossing koopt u de licentie voor de software en bent u vrij om ermee te doen wat u wenst. Het ontwikkelen van de software en de bijbehorende implementatietijd kan oplopen tot enkele maanden.
De software wordt vervolgens op de servers van een derde partij geïnstalleerd. Hierdoor hoeft u geen hardware aan te schaffen. U bent eigenaar van de software zonder dat u zelf verantwoordelijk bent voor de opslag en beveiliging van de servers.

Hosted
Primair

Hybrid Een hybrid CRM oplossing is een combinatie van een on-premises en een Cloud systeem. U wordt eigenaar van de software welke voor een deel op eigen servers wordt geïnstalleerd.
Slechts een deel wordt ontwikkeld speciaal voor uw bedrijf en het andere deel zijn vrijwel standaard functionaliteiten. Hierdoor wordt de implementatietijd beperkt gehouden en wordt er enkel geld uitgegeven aan maatwerk dat noodzakelijk is.

Hybrid
Primair

Bedrijfsgrootte

1 tot 10 medewerkersDeze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met 1 tot 10 medewerkers.

S: Minder dan 10 medewerkers
Geen

10 tot 50 medewerkers Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met 10 tot 50 medewerkers.

M: Tussen de 10 en 50 medewerkers
Geen

50 tot 250 medewerkersDeze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met 50 tot 250 medewerkers.

L: Tussen de 50 en 250 medewerkers
Primair

Meer dan 250 medewerkersDeze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met meer dan 250 medewerkers.

XL: Meer dan 250 medewerkers
Primair

Gebruikers

1 tot 10 gebruikers
Geen
10 tot 25 gebruikers
Geen
25 tot 50 gebruikers
Geen
50 tot 150 gebruikers
Primair
150 tot 250 gebruikers
Primair
Meer dan 250 gebruikers
Primair

Implementatiebudget SaaS

Tot €25 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget kleiner dan €25 per gebruiker per maand.

Tot €25 per gebruiker per maand
Geen

€25 tot €50 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €25 tot €50 per gebruiker per maand.

€25 tot €50 per gebruiker per maand
Primair

€50 tot €75 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €50 tot €75 per gebruiker per maand.

€50 tot €75 per gebruiker per maand
Primair

€75 tot €100 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €75 tot €100 per gebruiker per maand.

€75 tot €100 per gebruiker per maand
Primair

€100 tot €150 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €100 tot €150 per gebruiker per maand.

€100 tot €150 per gebruiker per maand
Primair

Meer dan €150 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget groter dan €150 per gebruiker per maand.

Meer dan €150 per gebruiker per maand
Primair

Implementatiebudget on-site

Tot €5.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tot €5.000.

Tot €5.000
Geen

€5.000 tot €25.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tussen de €5.000 tot €25.000.

€5.000 tot €25.000
Geen

€25.000 tot €50.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tussen de €25.000 tot €50.000.

€25.000 tot €50.000
Geen

€50.000 tot €100.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tussen de €50.000 tot €100.000.

€50.000 tot €100.000
Primair

Meer dan €100.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van meer dan €100.000.

Meer dan €100.000
Primair

Callcenter

Met deze functionaliteiten kunt u een "call me back" knop integreren op uw website.

Call-me-back
Primair

Call blending is een functionaliteit waarbij de hoeveel inbound calls wordt ingeschat, waarna navenant het aantal outbound calls wordt aangepast. Als er veel wordt gebeld naar uw customer service, worden outbound calls uitgesteld. U wilt immers mensen die bellen niet laten wachten. Als het rustiger wordt, stijgt automatisch het aantal outbound calls.
 

Call blending
Primair

Met dit systeem kunnen gesprekken eenvoudig vanuit het callcenter worden opgeslagen.

Call recording
Primair

Met coach&barge functionaliteiten kan een supervisor meeluisteren tijdens een telefoongesprek. De supervisor kan verbaal de medewerker coachen zonder dat de klant hier iets van hoort (coaching). Ook kan de supervisor actief deelnemen terwijl het gesprek al is begonnen (barging).

Coach & barge
Primair

Dialers zijn systemen die het opbellen van een adres automatiseren. De callcentermedewerker hoeft dus niet zelf meer een telefoonnummer in te toetsen. Als een gesprek is afgerond wordt het volgende gesprek al klaar gezet. Dit kan een enorme boost geven aan de productiviteit van uw callcenter. Het ontneemt tegelijkertijd veel vrijheid bij de medewerkers om zelf calls in te plannen.

Dialers
Primair

Predictive dialers voorspellen het percentage van telefoontjes waarbij geen contact kan worden gemaakt (verkeerd nummer of er wordt niet opgenomen) en "overbelt" als het ware adressen. Ze worden voornamelijk ingezet in erg high-volume/low-margin outbound callcenters. Hier is efficiëntie en de kosten per gesprek cruciaal: iedere seconde telt. Als er te veel adressen worden gebeld, kan het voorkomen dat sommige mensen worden gebeld zonder dat een agent beschikbaar is om het gesprek te voeren. In de praktijk resulteert dit dat mensen opgebeld worden en na opnemen geen gehoor kregen. Het is een erg agressieve manier van telesales, en kan demotiverend werken voor uw (overwerkte) callcentermedewerkers.

Dialer - predictive
Primair

Met preview dialer zien callcenter agents het volgende beladres voordat zij gaan bellen. Het geeft hun de mogelijkheid om zelf te kiezen wanneer zij daadwerkelijk bellen. Dit is raadzaam bij bedrijven waar sales wat complexer is en dus reden is voor wat meer onderzoek om de slagingskans van een call te verhogen. 
 

Dialer - preview
Primair

Een progressive dialer bepaalt wanneer een belletje wordt gepleegd. Uw callcenter agents hebben dus niet meer de mogelijkheid om zelf te bepalen wanneer zij een adresbestand afbellen. Het systeem belt automatisch het volgende nummer wanneer een gesprek is beëindigd. Zo minimaliseert u tijd tussen telefoontjes en verhoogt u de productiviteit van uw callcenter. Het is minder agressief dan een predicitive dialer, maar wat dwingender dan een preview dialer.

Dialer - progressive
Primair

Met deze functionaliteiten kunnen callcenter-agents gesprekken met bijhorende informatie doorverbinden naar collega's.

Escalatie
Primair

Met deze functionaliteit wordt het geïnteresseerde prospects veel makkelijker gemaakt om snel te betalen voor een product of dienst. Als naar aanleiding van een telesalesgesprek wordt besloten tot de aanschaf van een product of dienst dan kan de prospect direct overgaan tot koop.

Geautomatiseerd betalingssysteem
Primair

Met IVR of Interactive voice response kunnen binnenkomende belletjes sneller worden afgehandeld. Een klant die opbelt heeft eerst interactie met een geautomatiseerd systeem door middel van spraakherkenning en sneltoetsen. Het systeem kan zelf antwoord geven op vragen de gesteld worden via IVR of de klant doorverbinden naar de juiste afdeling.

Interactive voice response (IVR)
Primair

Deze oplossing stelt u in staat om real-time service calls te monitoren.

Real-time monitoring
Primair

Contact management

Met deze functionaliteiten kunt u eenvoudig de activiteiten van een contactpersoon bekijken.

Contact activiteiten
Primair

Contactprofielen kunnen eenvoudig worden gegroepeerd.

Contacten groeperen
Primair

Contactmomenten kunnen eenvoudig worden ingepland.

Contacten inplannen
Primair

De velden bij een profiel kunnen eenvoudig worden benoemd en aangepast.

Custom velden
Primair

Data van de kamer van koophandel kan worden gekoppeld aan contactprofielen.

Data van KvK
Primair

Data van LinkedIn profielen kan worden gekoppeld aan contactprofielen.

Data van LinkedIn
Primair

Er kunnen eenvoudig documenten worden gekoppeld aan een contactprofiel.

Documenten koppelen
Primair

Met deze functie kunnen e-mails worden vastgelegd.

E-mail logging
Primair

Binnen een contactprofiel kunnen parent-child relaties worden aangewezen.

Parent-child relaties
Primair
Zoekfunctie
Primair

Zoekopdrachten kunnen worden uitgevoerd op meerdere criteria.

Meerdere criteria
Primair

U kunt op basis van Xpath en SQL zoekopdrachten uitvoeren.

Op basis van Xpath en SQL
Primair

Zoek profielen op  basisinformatie zoals bedrijfsnaam, NAW gegevens, e-mail adressen etc.

Op basisinformatie
Primair

Zoek profielen op activiteiten van contacten.
 

Op gedrag
Primair

Zoek profielen op basis van de inhoud van contactprofielen.
 

Op inhoud
Primair

Zoek profielen op metatags.

Op metatags
Primair

Zoek profielen op synoniemen.

Op synoniemen
Primair

Zoekopdrachten kunnen worden opgeslagen.

Zoekopdrachten opslaan
Primair

Customer service

Chat support
Primair
Communicatievoorkeur
Primair
Contractbeheer (SLA)
Primair
Kennisbank
Primair
Klantenportaal
Primair
Social media
Primair
Terugbelactie bij bezet
Primair
Ticket support
Primair
Automatische herinneringen
Primair
Taken toevoegen
Primair
Voortgangstracking
Primair
Wachtrijbeheer
Primair

Marketing

Campagne management
Primair

Dit CRM systeem heeft een goed dashboard met KPI's over uw marketingcampagnes.

Campagne dashboard
Primair

Elke marketing campagne heeft vele e-mails, landing pages, advertentieteksten, banners, adreslijsten etc. De mogelijkheid om volledige marketing campagnes te kopiëren scheelt veel tijd.
 

Campagne kopiëren
Primair

Deze CRM systemen maken het eenvoudig om marketingcampagnes te importeren en exporteren.

Import/export campagnes
Primair

Ontwerp en track marketingcampagnes over meerdere kanalen (e-mail, zoekmachine, social media, video, content etc.).

Cross-channel marketing
Primair

Met dynamische content kan de content van een e-mail of en landingspage worden aangepast aan de bezoeker. De bezoeker wordt herkend en gematched aan een klantenprofiel. Zodra dit gebeurt kan gepersonaliseerde content worden getoond. Denk aan websites waar u laatst bekeken aankopen kan terug zien.
 

Dynamische content
Primair

Van het werven van bezoekers tot post-event follow up, functionaliteiten voor event-management ondersteunen u bij het gehele proces. Gepersonaliseerde uitnodigen, bezoekersaantallen tracken, herinneringen versturen etc. Het komt allemaal terug in event management.

Evenementen management
Primair
Huisstijl management
Primair

Dit CRM systeem biedt u de mogelijkheid om loyaliteitsprogramma's op te zetten en te beheren.
 

Loyaliteitsprogramma's
Primair

Dit CRM systeem heeft specifieke functionaliteiten voor het ondersteunen van e-mail marketing.

Mail campagnes
Primair

Dit CRM systeem heeft A/B testmogelijkheden om te zien welke e-mail campagnes het beste werken.

A/B testen
Primair

Dit systeem heeft geavanceerde mogelijkheden tot het segmenteren van e-mail lijsten.

Geavanceerde segmentatie
Primair

Deze functionaliteiten stellen u in staat om data uit het CRM systeem in te laden en zo zeer gepersonaliseerde e-mails op te stellen.

Gepersonaliseerde mailing
Primair

E-mailadressen kunnen vanaf een externe locatie worden geïmporteerd. Handig als u e-mail lijsten in spreadsheetsprogramma's heeft staan.

Importeer adressen
Primair

Met deze functionaliteit kunnen eenvoudig dubbele adresgegevens worden verwijderd of samengevoegd.
 

Ontdubbelen adresgegevens
Primair

In dit CRM systeem zijn templates ingebouwd die u kunt gebruiken voor het opstellen van direct-mail content. 

Templates
Primair

In dit systeem is er een WYSIWYG (What-You-See-Is-What-You-Get) editor voor het opstellen van e-mails.

WYSIWYG editor
Primair
Marketing automation
Primair

Dit CRM systeem heeft specifieke functionaliteiten voor het ondersteunen van SMS/WhatsApp Marketing campagnes.

SMS marketing
Primair

Dit CRM systeem heeft specifieke functionaliteiten voor het ondersteunen van Social Media Marketing campagnes.

Social media campagnes
Primair

Mobiele applicatie

Analyse
Primair
Callcenter
Primair
Contact management
Primair
Facturatie
Primair
Klantenservice
Primair
Marketing
Primair
Project management
Primair
Sales
Primair
Tijdsregistratie
Primair
Workflows
Primair

Project management

Budget
Primair
Facturatie
Primair
Huisstijl
Primair
Multicurrency
Primair
Ongefactureerde tijd
Primair
Periodieke facturen
Primair

Met deze functionaliteit kunnen eenvoudig documenten en berichten binnen een projectgroep worden gedeeld. 

Groepscommunicatie
Primair
Klantenportaal
Primair
Planning
Primair
Gantt-grafiek
Primair
Milestones
Primair
Wachtrijen
Primair
Werkbezetting
Primair
Work breakdown structure
Primair
Tijdregistratie
Primair
Factureren
Primair
Prestaties
Primair
Support tickets
Primair
Timesheets
Primair
Automatisch invullen
Primair
Geoptimaliseerd voor mobiel gebruik
Primair
Notities toevoegen
Primair
Offline invullen
Primair
Online beschikbaar
Primair
Voortgangsbewaking
Primair

Rapportage

Met deze functionaliteiten kunt u de concurrentie in de gaten houden. Waar adverteren zij? Welke klanten zijn overgelopen? Wat is het marktaandeel etc.

Concurrenten
Primair
Callcenter
Primair

Forecasting functionaliteiten helpen u om een inschatting te maken van de verwachte prestaties van uw bedrijf in de toekomst.

Forecasting
Primair
Klantenservice
Primair

Met rapportages over klantenwaarde komt u er achter welke klanten het meeste opleveren. Let bijvoorbeeld niet alleen op omzet, maar vooral op rendement. Dat is belangrijk omdat bij veel bedrijven klanten met de meeste omzet niet per se het meeste bijdragen aan de winst van de onderneming.

Klantwaarde
Primair
Marketing
Primair
Conversies campagnes
Primair

Deze CRM systemen hebben functionaliteiten voor het analyseren van het klikgedrag op uw marketingcampagnes.
 

Klikgedrag campagnes
Primair

Klanten kopen uw product niet vanwege één marketingcampagne. Vaker komen (potentiële) klanten meerdere malen in aanraking met uw reclame-uitingen voordat zij een klant worden, de zogenaamde sales- en marketing funnel. Multi-touch attributie geeft u de mogelijkheid om te zien welke contactpunten er precies zijn geweest en welke hebben bijgedragen in het overtuigen van een klant.

Multi-touch attributie
Primair

Met deze functionaliteit kunt u per programma of kanaal meten hoe deze presteren qua Return On Investment (ROI). U krijgt zo inzicht in de belangrijkste kanalen en marketingcampagnes voor uw onderneming.

ROI analyse
Primair

Dit CRM systeem heeft een duidelijk overzicht van opkomende orders en werkzaamheden. Een goede analyse van de pipeline is belangrijk om in te kunnen schatten hoeveel werk er in de nabije toekomst is ingepland en hoeveel omzet kan/zal worden gegenereerd.

Pipeline
Primair
Project management
Primair
Rapporten
Primair

Dit CRM systeem heeft rapportagemogelijkheden waar gebruik kan worden gemaakt van duidelijke grafieken.

Grafieken
Primair

Met dit CRM systemen kunnen historische rapporten en analyses eenvoudig worden terug gehaald.

Historische analyse
Primair

Deze CRM systemen stellen u in staat om, buiten de standaard beschikbare rapportages, zelf maatwerkrapportages te maken.

Maatwerkrapportages maken
Primair

Eventuele maatwerkrapportages kunnen worden opgeslagen als "template" voor toekomstig gebruik.

Maatwerkrapportages opslaan
Primair

Deze functionaliteit stelt u in staat om te analyseren hoe leads zich door de verschillende fases van de verkoopcyclus bewegen (van anonieme bezoekers tot aan klant en verder). 

Revenue cycle
Primair

Salesanalyses zijn erg belangrijk om de prestaties van uw salesafdeling te verbeteren. Welke medewerkers presteerden het beste? Wat kan er beter? Wie heeft een target gemist en waarom?

Sales analyse
Primair

Sales

Account management
Primair
Afspraak management
Primair
Document management
Primair
Expense management
Primair
Funnel management
Primair
Lead management
Primair
Lead grading
Primair
Lead nurturing
Primair
Lead toewijzen
Primair
Offertes
Primair
Belastingtarieven
Primair
Digitale handtekening
Primair
Geïntegreerde product catalogus
Primair
Marges berekenen
Primair
PDF styling
Primair
Verschillende betaalopties
Primair
Partner management
Primair
Sales collaboration
Primair
Task management
Primair
Territory management
Primair

Workflows

Deze oplossing heeft eenvoudige drag&drop functionaliteiten voor het ontwerpen van workflows.

Document volgen
Primair

Deze oplossing heeft eenvoudige drag&drop functionaliteiten voor het ontwerpen van workflows

Drag & drop
Primair

Dit systeem ondersteunt "goedkeuring" voor specifieke acties.

Goedkeuring acties
Primair

Workflows kunnen per individu worden ingesteld.

Per gebruiker
Primair

Workflows kunnen per groep worden ingesteld.

Per groep
Primair

Er kunnen series of parallelle workflows gemaakt worden.

Serie
Primair
Visueel overzicht
Primair

Met deze functionaliteit is het eenvoudig om aan te geven welke documenten het meeste prioriteit hebben en welke wat langer kunnen wachten.

Wachtrijbeheer
Primair

Overig

Aanpasbare lay-out
Primair
Auto-suggest
Primair
Bug tracking
Primair
Global search
Primair
Offline te gebruiken
Primair

Besturingssysteem

Linux Deze oplossing ondersteunt Linux.

Linux
Primair

Mac OS Deze oplossing ondersteunt Mac OS.

Mac OS
Primair

Windows Vista Deze oplossing ondersteunt Windows Vista.

Windows Vista
Primair

Windows XP Deze oplossing ondersteunt Windows XP.

Windows XP
Primair

Windows 7 Deze oplossing ondersteunt Windows 7.

Windows 7
Primair

Windows 8 Deze oplossing ondersteunt Windows 8.

Windows 8
Primair

Windows 10 Deze oplossing ondersteunt Windows 10.

Windows 10
Primair

Unix Deze oplossing ondersteunt Unix.

Unix
Primair

Anders Deze oplossing ondersteunt ook andere operating systems.

Anders
Primair

Mobiel

Android Deze oplossing is geoptimaliseerd voor het mobiele besturingssysteem van Android.

Android
Ja

iOS Deze oplossing is geoptimaliseerd voor iOS, het mobiele besturingssysteem van Apple.

iOS
Ja

Blackberry Deze oplossing is geoptimaliseerd voor het mobiele besturingssysteem van Blackberry.

Blackberry
Ja

Windows Phone Deze oplossing is geoptimaliseerd voor het mobiele besturingssysteem van Windows Phone.

Windows Phone
Ja

Browser

Chrome Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Chrome.

Chrome
Primair

Firefox Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Firefox.

Firefox
Primair

Internet Explorer Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Internet Explorer.

Internet Explorer
Primair

Safari Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Safari.

Safari
Primair

Database

Access Deze oplossing ondersteunt Access.

Access
Primair

Btrieve Deze oplossing ondersteunt Btrieve.

Btrieve
Primair

FoxPro Deze oplossing ondersteunt FoxPro.

FoxPro
Primair
FileMaker Deze oplossing ondersteunt FileMaker.
FileMaker
Primair

Hana Deze oplossing ondersteunt Hana.

Hana
Primair

IBM DB2 Deze oplossing ondersteunt IBM DB2.

IBM DB2
Primair

Informix Deze oplossing ondersteunt Informix.

Informix
Primair

Microsoft SQL Deze oplossing ondersteunt Microsoft SQL.

Microsoft SQL
Primair

mySQL Deze oplossing ondersteunt mySQL.

mySQL
Primair

Oracle Deze oplossing ondersteunt Oracle.

Oracle
Primair

Pervasive SQL Deze oplossing ondersteunt Pervasive SQL.

Pervasive SQL
Primair

PostgreSQL Deze oplossing ondersteunt PostgreSQL.

PostgreSQL
Primair

Progress Deze oplossing ondersteunt Progress.

Progress
Primair

Sybase Deze oplossing ondersteunt Sybase.

Sybase
Primair

Integratie

API
Standaard aanwezig
Boekhouding
Standaard aanwezig
Callcenter pakketten
Standaard aanwezig
E-mail marketingsysteem
Standaard aanwezig
E-mail programma
Standaard aanwezig
ERP
Standaard aanwezig
Import / export CSV & Excel
Standaard aanwezig
Marketing automation systeem
Standaard aanwezig
Social media management
Standaard aanwezig
Telefoonsysteem
Standaard aanwezig
Web analytics
Standaard aanwezig
Webwinkel
Standaard aanwezig

Support

E-mail De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen per e-mail.

E-mail
Standaard aanwezig

FAQ De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen door middel van Frequent Asked Questions (FAQ).

FAQ
Standaard aanwezig

Handleidingen De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met een uitgebreide collectie handleidingen.

Handleidingen
Standaard aanwezig

Live Chat De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met een live chat.

Live Chat
Standaard aanwezig

Telefonisch De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met telefonische ondersteuning.

Telefonisch
Standaard aanwezig

Video De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met een uitgebreide collectie video's.

Video
Standaard aanwezig

Lokale support

Nederland Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Nederland.

Nederland
Ja

België Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in België.

België
Ja

Duitsland Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Duitsland.

Duitsland
Ja

Frankrijk Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Frankrijk.

Frankrijk
Ja

Oostenrijk Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Oostenrijk.

Oostenrijk
Ja

Verenigd Koninkrijk Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Verenigd Koninkrijk.

Verenigd Koninkrijk
Ja

Zwitserland Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Zwitserland.

Zwitserland
Ja

Andere Deze leverancier biedt ook lokale ondersteuning in andere landen.

Andere
Ja

Taal interface

Nederlands Deze oplossing is in het Nederlands.

Nederlands
Ja

Engels Deze oplossing is in het Engels.

Engels
Ja

Duits Deze oplossing is in het Duits.

Duits
Ja

Frans Deze oplossing is in het Frans.

Frans
Ja

Spaans Deze oplossing is in het Spaans.

Spaans
Ja

Andere Deze oplossing is ook in andere talen.

Andere
Ja

Tax compliance

Nederland Deze oplossing is tax compliant voor Nederland.

Nederland
Ja

België Deze oplossing is tax compliant voor België.

België
Ja

Duitsland Deze oplossing is tax compliant voor Duitsland.

Duitsland
Ja

Frankrijk Deze oplossing is tax compliant voor Frankrijk.

Frankrijk
Ja

Oostenrijk Deze oplossing is tax compliant voor Oostenrijk.

Oostenrijk
Ja

Verenigd Koninkrijk Deze oplossing is tax compliant voor Verenigd Koninkrijk.

Verenigd Koninkrijk
Ja

Zwitserland Deze oplossing is tax compliant voor Zwitserland.

Zwitserland
Ja

Andere Deze oplossing is tax compliant met andere landen.

Andere
Ja

GDPR compliant

GDPR compliant
Ja

Broncode

Closed source Deze oplossing is closed source.

Closed source
Ja

Open source Deze oplossing is open source.

Open source
Nee

Ecosysteem

Ecosysteem Er bestaat voor deze ERP oplossing een ecosysteem van externe partijen die complementaire diensten leveren zoals add-ons en plug-ins.

Ecosysteem
Standaard aanwezig

Gratis trial

Gratis trial Deze oplossing is beschikbaar als gratis trial.

Gratis trial
Nee

Sandbox

Sandbox Dit ERP systeem heeft een sandbox waar aanpassingen en de werking van het systeem kan worden getest voor livegang.

Sandbox
Standaard aanwezig

Casestudies